تاريخ انتشار: 26 آذر 1400 ساعت 23:22:21
عظمت برجام !

✍️مقام معظم رهبری به مناسبتهای مختلف  مانند دیدار این هفته با پرستاران  بارها به صراحت با اشاره به موضوعات مختلف مانند اکران فیلم مارمولک ، حمله به سفارتخانه ها یا آخرین مورد اجرای قانون تعرفه پرستاری فرمودند: چنین نیست که در بسیاری از امور افراد و مراکز به سخنانم توجه کرده و عمل کنند که بسیار جای تامل دارد.
✍️اینکه میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت رئیسی در توئیت امروزش نوشته سال آینده بیش از ۲۰۰هزار میلیارد تومان حجم اصل و سود اوراق مالی و وام های خارجی دولت قبل است که باید بازپرداخت کنیم در حالی که سال آینده تنها ۸۸هزار میلیارد تومان اوراق مالی منتشر خواهیم کرد چیزی جز بشارت یاس و ناامیدی از آینده به مردم ، بازار و شاید رمز و اشاره به ۱+۴ و آمریکا نیست همانطور که رئیسی رئیس جمهور در چند نوبت اخیر به خزانه خالی و بدهکار کشور اشاره کردند که می توان راهنمای دشمن در مذاکره وین هم باشد. بهرحال براساس توئیت متولی برنامه و بودجه مملکت علی الظاهر فردا باید قدر امروز مملو از مشقت و درد را بدانیم.
✍️اینکه جریان مهاجرت از نوع پناهندگی ورزشکاران به خانم باپیری عضو تیم ملی هندبال هم رسید حتماً آخرین نیست اما مشخص است از علیزاده تا باپیری هیچ فکری برای حفظ جوانان نشده است. هنوز درب آزار جوانان بر همان پاشنه می چرخد. اینکه دختر خوب کشورمان باپیری با انتشار فیلم کوتاهی با عرض ادب و عشق به مردم ایران می گوید برای یک زندگی معمولی ورزشی حتی از چک وثیقه ۱.۵ میلیارد تومانی در اختیار تربیت بدنی گذشت اگر گوش شنوایی بود حرف جدیدی نیست اما واقعاً بودن افرادس چون حجت الاسلام کاظم موسوی نماینده مجلس شورای اسلامی که مردم ایران هرگز نمی خواهند مثل امثال او باشند جز مهاجرت و حتی به سبک و سیاق نامعقول علیزاده تا باپیری راهی هست.
✍️انتشار همزمان دو خبر مربوط به مقام عالی رتبه که براساس برنامه ماهانه پوشیدن یک شب لباس خادمی به اتفاق تیم حفاظت ، تشریفات ، خانواده و در مواقعی چند میهمان بر هواپیمای ویژه نشسته و رفت و برگشتش هزینه یک شهر دارد و خبر یکی از سوپر استارهای کم نظیر چند دهه سینمای ایران خانم هدیه تهرانی که در تمام سال های بازیگری و محبوبیت کم نظیر حتی در پاسخ به دعوت تهیه کنندگان به دیدن اولین اکران فیلم هایش بلیط می خرد تا به همین اندازه هزینه نباشد بر دیگران حتی اگر میزبانش باشند. ایکاش مقام ویژه می فهمید اگر عطای پوشیدن یک روز لباس خادمی بسیار بسیار پُر هزینه را به لقایش به مردم همان شهر هدیه می کرد می توانست با صرف همان مبلغ به نام صاحب حرم دستگیر صدها خانواده آبرومند بوده خود صاحب حرم شود.
✍️همزمان با تکرار ادعای رئیسی و مخبر  مبنی بر قطع ارتباط بودجه اداره کشور با مذاکره، دکتر سرلشکر رضایی معاون اقتصادی همین رئیس جمهور در کنار سردار سعید محمد دبیر مناطق آزاد همین دولت فرمود: با به سرانجام رسیدن مذاکره ایران با ۱+۴ و آمریکا و برداشته شدن تحریم ها می توانیم نرخ ارز را در سال های آینده به ثبات برسانیم.
✍️باقری کنی رئیس هیات چهل نفره مذاکره کننده ایران پس از اولین توافق خوب که داوطلبانه تاسیسات کرج را تحت نظارت مستقیم آژانس قرار داد ، دیروز انعقاد دومین توافق خوب را وعده داد. باقری فرمود" در توافقی خوب ایران  اعضای ۱+۴ و آمریکا با تعویق زمان مذاکره موافقت کردند تا بدانیم نگاه این دولت به عظمت برجام جز خیالپردازی چیزی نیست. ۲۶آذر۰۰

 

  تعداد بازديدها: 2356
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=91675
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.