تاريخ انتشار: 28 آذر 1400 ساعت 22:45:20
خود کرده را تدبیر نیست

✍️اینکه شورای نگهبان با انتشار متنی عقلانی و مبتنی بر شرع و مستند به قانون پاسخ دهند یا طبق روال دهه های گذشته سکوت کنند  یا لاریجانی هم پس از ۴۲ سال حضور در مناصب عالی حکومت حالا در برابر اتهاماتی دروغ به فریاد بیاید برای هیچ ایرانی عزتمندی مهم نیست.
✍️اینکه لاریجانی با انتشار نامه سرگشاده در اندیشه دفاع از خود و خانواده است ، خواسته دروغ پردازی شورای نگهبان را فریاد کند ، در صدد دفاع از حق انتخاب مردمی  که به جرم انتخاب در انتخابات مورد توهین قرار می گیرند ، علیه مقاومت برخی در شورای نگهبان که فرمان رهبر را هم بر نمی تابند قیام کرده یا ... قطعاً برای هیچ ایرانی شرافتمندی دیگر مهم نیست.
✍️باید بیاندیشند مجلسی هایی که یکصدا علیه تصویب ۲۰ دقیقه ای برجام در مجلس فریاد می کشیدند و چند سال بی هیچ هراسی در تخریب فرجام برجام ایران افتخار کردند در این روزها برخلاف چند ساله گذشته حالا چرا برجام را فرجام و خط قرمز جمهوری اسلامی ایران می خوانند.
✍️لاریجانی پس از برشمردن موارد متعدد دروغ اطلاعیه شورای نگهبان روند بسیار طولانی بحث و بررسی برجام را برای اثبات جریان متکی به قدرت که تصویب برجام را ظرف ۲۰ دقیقه اعلام کرد و شورای نگهبان هم بدان استناد کرد به شرح ذیل توضیح می دهد.
*۲۰ جلسه در محضر رهبری
*۴۰ جلسه شورای هسته ای با مسئولیت رئیس جمهور
*۴ جلسه در شورای عالی امنیت ملی
*جلسات منتخبین دو فراکسیون
*جلسات کمیسیون سیاست خارجی
*۳۰ جلسه کمیسیون ویژه برجام
*جلسه ۹۴.۴.۳۰ مجلس با حضور وزیر خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی
*جلسات ۹۴.۵.۲۸ و ۱۹-۹۴.۷.۱۴ مجلس برای بررسی گزارس کمیسیون ویژه
*جلسه ۹۴.۷.۲۱ مجلس درباره کلیات طرح با حضور وزیر خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی
*جلسه ۹۴.۷.۲۳ بررسی جزئیات مورد توافق نشست شورای امنیت و منتخبین دو فراکسیون مجلس
*اگر شورای نگهبان به تصویب ۲۰ دقیقه ای ایراد دارد چرا برای بازگردان طرح از فرصت ۲۰ روزه استفاده نکرده و بلافاصله مصوبه را تایید و در همان روز اعلام کرد؟
✍️شاید سوال درست این است که اولاً چرا تصویب برجام در مجلس با اکثریت اصولگرای مخالف دولت روحانی را به پای دولت نوشتند و در آن روزها به جرم مصوبه مجلس ضد دولت بر دولت تاختند؟ ثانیاً مقامات عالی که مسئولیت جلسات را عهده دار بودند باید به یک اندازه پاسخگو باشند که همه ساکتند و گویی همه تحت تسلط روحانی عمل کردند. ثالثاً چرا مذاکرات جلسات مذکور علی الخصوص جلسات به ریاست مقام معظم رهبری ، رییس جمهور و شورای عالی امنیت ملی منتشر نمی شود ؟ رابعاً چرا فرصت حیرت انگیز صرف شده برای بررسی منجر به تصویب برجام در حکومت را که در مورد هیچ قانونی طی ۴۲ سال گدشته سابقه نداشته است را با شانتاژ مجموعه جریانات همسو با ترامپ به دروغ مصوبه ۲۰ دقیقه ای خواندند؟
✍️رئیسی ، قالیباف ، عبداللهیان و باقری کنی یکصدا هدف نهایی مذاکره وین تحت عنوان راهبردی "مذاکره جدی ایران برای دستیابی به توافق خوب" را با هدف مشخص الزام آمریکا برای بازگشت به تعهدات برجام اعلام کردند، هر چند مقام معظم رهبری طی چهار ماه دولت رئیسی و قوای یکدست کشور مطلقاً از برجام و گفتگوی وین مطلبی نفرمودند. اما این سوال درستی است که جبهه مخالف برجام که اینک برجام را خط قرمز نظام اعلام می کند باید توضیح دهد در اثر کدام عامل داخلی یا خارجی متحول و از دشمنی به شیدایی برجام رسیدند؟ آیا الان که همان برجام لایق آتش بود را خط قرمز دفاع از منافع ایران اعلام می کنند نباید عناصر همسو با ترامپ - نتانیاهو که در تخریب برجام مخالفت ها کردند را مورد بازخواست قرار داد؟ اطمینان دارم برجام به دست این جماعت هرگز به فرجام ملت ایران نخواهد رسید که منافع ، امنیت ، سلامت و آرامش مردم ایران هرگز دغدغه اینان نبوده و نیست. اما برادران لاریجانی هم باید بدانند که خود کرده را تدبیر نیست و زخم خورده دشمن ما هرگز به معنای دوست نخواهد بود. ۲۸آذر۰۰

  تعداد بازديدها: 2252
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=91686
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.