تاريخ انتشار: 29 آذر 1400 ساعت 23:41:16
گر حکم شود که مست گیرند

✍️اینکه ادعای شورای نگهبان در مورد بی کفایتی تا خیانت علی لاریجانی که از سوابق عضویت در شورای عالی فرماندهی سپاه تا ریاست صدا و سیما و طولانی ترین مدت ریاست بر مجلس شورای اسلامی صحیح و قابل اثبات باشد یا علی لاریجانی بتواند صحت دروغ گویی در اطلاعیه شورای نگهبان را عیان کند یا هر دو طرف دعوا قادر به اثبات مدعای خود باشند ، برای مردم خیلی مهم نیست ، اما بهرحال برای اثبات ناتوانی انتخاب کنندگان و ناکارآمدی روند انتخاب مدیران عالی کشور کفایت می کند.
✍️اینکه شورای نگهبان ادعا کند تحصیلات دکترای فرزند علی لاریجانی و همسرش (فرزند شهید مطهری) در آمریکا جرم بزرگی است قطعاً چیزی جز عدم واقع بینی نیست ، اما باید توضیح دهند تحصیل و حتی زندگی فرزند لاریجانی در آمریکا بهتر از معدوم شدن بستگان برخی در خانه تیمی گروهک منافقین بدتر از کفار نیست؟ آیا بهتر از پناهندگی فرزند ... و جاسوسی برای آمریکا نیست؟ آیا بهتر از عناصری نیست که توسط امام خمینی (ره) بدتر از اسرائیل خوانده شدند؟ آیا بهتر از آنانی نیستند که در اوج جنگ از ایران گریخته و پناهنده و مزدور صدام شدند؟ آیا بهتر از منبع مطلع خبری هیات چهل نفره اعزامی به وین نیست که زاده آمریکا است؟ .... چه خوب فرمود: گر حکم شود که مست گیرند در شهر هر آنچه هست گیرند.
✍️نوشتند لاریجانی به دلیل ریاست بر مجلسی که برجام را تصویب کرد فاقد صلاحیت است اما نگفتند تکلیف سایر نمایندگان رای دهنده و شورای نگهبان تایید کننده برجام چیست؟ اعضای محترم شورای نگهبان پس از چهل سال بخوبی می دانند مصوبات مجلس با رای اکثریت نمایندگان تصویب می شود؟ تکلیف دبیر شورای عالی امنیت ملی و کمیته عالی نظارت بر برجام منصوب مقام معظم رهبری که در تایید برجام نقش کلیدی داشتند چیست؟ اعضای شورای نگهبان باید توضیح دهند روسای جمهور و مجلس یا دولت و شورای عالی امنیت ملی انقلابی فعلی که برخلاف مواضع گذشته با حضور در وین برجام را خط قرمز ایران اعلام کردند چیست؟
✍️اگر به اتهامات متقابل مرحوم یزدی و صادق لاریجانی روسای سابق قوه قضائیه و از فقهای شورای نگهبان رسیدگی شده بود شاید امروز ناچار از تماشای مضحکه اتهامات متقابل این لاریجانی و شورای نگهبان نبودیم.  بهرحال در این تهمت بازار متقابل ، مقامات عالی رتبه منصوب کشور تنها نکته محرز بی نیاز از توضیح ، اطمینان از فزونی بی اعتمادی به مقاماتی است که بر فسادِ هم اصرار دارند!.
✍️اینکه سخنگوی نو رسیده شورای شهر تهران هم به نظریه پردازی اجتماعی پرداخته مهم نبست ، اما کاش می دانست ادعای "ما انقلاب کردیم" شاید به سن پدرشان هم قد نمی دهد
*اما باید بداند ما انقلاب کردیم تا نام هیچ صاحب قدرتی بر در و دیوار شهر و کشورمان نباشد.
*ما انقلاب کردیم تا همه از حق و حقوق اجتماعی و سیاسی یکسان برخوردار باشند ، تا هیچ کس به جرم عقیده و اظهار نظر با درفش و زندان همراهی نشود.
*ما انقلاب کردیم تا هیچ خانواده ایرانی از فرط گرسنگی آزادی و آزادگی را فراموش نکند.
*ما انقلاب کردیم تا حکومت هزار فامیل به حکومت قومی به نام قبیله دامادها تبدیل نشود.
*ما انقلاب کردیم تا هیچ حکومت و هیچ گروه و فردی نتواند مردم ایران را تحقیر کند؟
*ما انقلاب کردیم تا هیچ کس از چسبندگی به ارکان قدرت و امکانات حکومتی برخوردار نباشد.
*ما انقلاب کردیم به مکارم اخلاق محمدی (ص) برسیم و هیچ کس خود را مامور و معذور نداند و به حکم عقل و شرع همه در قبال همه مسئول باشند.
*ما انقلاب کردیم تا حکمرانی استبدادی و انتخابات مجلس سنا با تغییر لحن به هر عنوان دیگری را ندیده و نشنویم.
*ما انقلاب کردیم که در هر مسجدی عالمی از جنس شهید مطهری و بهشتی منبر نشین باشند نه روحانیون پای منبر برخی مداحان نشسته و معاون قصه و دروغ پردازی اشک ساز باشند.
*ما انقلاب کردیم تا نسل های بعد از ما برای بی لکنت گفتن و برای تماشای اجرای عدالت و برخورداری از تشخص اجتماعی علی السویه و دیدن ایرانی آزاد،  آباد و بدور از تحقیر و چپاول خارجی دیگر نیازمند هیچ سطح و شکلی از اعتراض و انقلاب نداشته باشند. ۲۹آذر۰۰

  تعداد بازديدها: 2544
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=91697
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.