تاريخ انتشار: 01 دي 1400 ساعت 00:44:59
اظهار نظر تهدید آمیز سخنگوی شورای نگهبان

✍️اینکه برخی رسانه های خبری از چند روز گذشته مدعی هدف قرار دادن سردار عبدالرضا شهدایی مسئول سابق میدانی حوزه عراق و سپس یمن هستند و امروز از سردار حسن ایرلو به عنوان سردار عملیات پنهان عبدالرضا شهلایی نام می برند ، موضوعی که حداقل برای بنده به سختی قابل راستی آزمایی و حتی در صورت اطمینان از صحت موضوع نیازمند تامل جدی در انتشار است هر چند آشفتگی اطلاع رسانی داخلی طبق معمول به ابهام زدایی همراه و مخاطب را ناخواسته به تاثیر پذیری از منابع خبری بیرونی سوق می دهند.
✍️اما این یادداشت در صدد تاکید بر دو نکته است. اولاً ارجاع به فرمایش روزهای گذشته مقام معظم رهبری که همه و علی الخصوص دستگاه های مسئول را به ضرورت روایت صحیح ، صادقانه و البته به موقع حوادث ، اتفاقات و انتشار اطلاعات درست برای آگاهی عمومی اشاره فرمودند تا افکار عمومی ناخواسته متاثر از روایت سریع و غیر قابل راستی آزمایی منابع خبری بیرونی نباشند. ثانیاً اگر ادعای مربوط به سوابق اقدام به ترور ناکام سردار شهلایی در یمن همزمان با عملیات تروریستی شهید سردار سپهبد سلیمانی در بغداد صحیح باشد شاید کشورمان و جبهه مقاومت متحمل دومین عملیات تروریستی شده باشند.
✍️پس از انتشار نامه دکتر علی لاریجانی رئیس سابق مجلس خطاب به احمد جنتی دبیر شورای نگهبان شاهد ابراز طیف گسترده دیدگاه هایی هستیم که اشاره به دو مورد اظهار نظر تهدیدآمیز سخنگوی جدید شورای نگهبان که به ملاحظات امنیتی مترتب بر مُهر محرمانه نامه ارسالی احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و کوچک زاده از نمایندگان تندرو و افراطی مجلس گذشته که در تهدید لاریجانی به افشاگری بیشتر به نکته جالب لاریجانی غریق می خواهد همه را با خود پایین بکشد شاید مهم و آموزنده باشد.
✍️اینکه علی لاریجانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی کشور و با طولانی ترین سابقه ریاست مجلس قطعاً نه در فهم مفهوم طبقه بندی امنیتی مکاتبات حکومتی و دولتی که در حتی فهم صحیح مفهوم و تعریف مُهر طبقه بندی بسیار اصلح بر توجه شورای نگهبان است بماند اما طبق ضوابط ابلاغی حراست کل کشور در مورد دبیرخانه های محرمانه و با توجه به مضامین نامه جنتی که مرتبط با شخص لاریجانی است هیچ مرجعی جز لاریجانی حق و صلاحیت تعیین انتشار یا عدم انتشار موارد مندرج در نامه را ندارد. ثانیاً مسئله مکاتبه فی مابین جنتی و لاریجانی موضوعی با ابعاد ملی است که طی چهار دهه گریبانگیر بسیاری از دلسوزان و بزرگان کشورمان بوده و در مواردی به فاجعه حذف بزرگترین چهره های انقلاب پس از امام خمینی(س) و حتی مرگ برخی کاندیداها مانند مرحوم زواره ای یا حذف جریان های فعال سیاسی از عرصه حکومت منجر شده است.
✍️نماینده تندرو سابق مجلس خطاب به لاریجانی وی را متهم کرده که در حال غرق شدن ، سایر ارکان و عناصر متنفذ حکومت را هم با خود غرق می کند اصطلاحی که بطور معمول از طرف افراد مورد تهدید خطاب به مجرمین مرتبط اظهار می شود که در صورت آدم فروشی و دست اندازی به سهم از شیوه تهدید مذکور استفاده می گردد شیوه کارسازی که در گذشته نچندان دور توسط قاضی مرتضوی و احمدی نژاد خطاب به تمام ارکان حکومت مورد استفاده قرار گرفت و شاید جدیدترین مورد توسل به این شیوه توسط کوچک زاده نماینده سابق مجلس خطاب به لاریجانی است که فرموده در صورت اصرار به ادامه مجادله با فقهای شورای نگهبان نسبت به افشاگری جدید علیه لاریجانی اقدام خواهد کرد.
✍️بنابر ابلاغ فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر لغو حکم قضایی دادستان و دادگاه علیه ریاست ، معاون ارزی و سایر مدیران مرتبط بانک مرکزی ، دیوان عالی با نقض حکم صادره دادگاه عملاً بر اتهام سازی سیستم قضایی تحت ریاست رئیسی بر قوه قضائیه علیه برخی از مقامات عالی بانکی دولت روحانی خط بطلان کشید. اقدامی قضایی  که در دوران تبلیغات انتخاباتی مکرر توسط جبهه پنج نفره ریاست جمهوری علیه دولت سابق مورد استناد قرار گرفت تا شاید مکمل به فرمایش مقام معظم رهبری ، شورای نگهبان برای حذف کاندیدای پیروز انتخابات علی لاریجانی و هر گزینه ممکن حتی در اندازه همتی باشد.۳۰آذر۰۰

  تعداد بازديدها: 2496
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=91705
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.