تاريخ انتشار: 07 دي 1400 ساعت 20:40:06
شکایت چند تن از طلاب علیه تعدادی از بانوان سینما و تلویزیون

✍️اینکه آیت الله شیخ محمد غروی عضو عالی شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه کشور با توجه به طرح شکایت چند تن از طلاب علیه تعدادی از بانوان سینما و تلویزیون تاکید کرد "بازیگران باید به ارزش های اسلامی جامعه توجه عملی داشته باشند" که حتماً برای تمام آحاد افراد جامعه منجمله هنرپیشگان ضروری و لازم است اما توضیح نداد در قبال اتهام سازی متقابل آیت الله شیخ محمد یزدی و آیت الله شیخ صادق لاریجانی که از سابقه ریاست قوه قضائیه و عضویت در مجلس خبرگان رهبری ، عضویت در فقهای شورای نگهبان و ریاست بر حوزه های عملیه برخوردار بودند ، حوزه ها ، طلاب و شخص آیت الله شیخ محمد غروی چه عکس العمل و برخورد مبتنی بر امر به معروف و نهی از منکر داشته اند؟ ایکاش توضیح دهند اقدام عملی ایشان از فساد بی انتهای قشر  فاسد  آقازاده ها چه بوده است؟
✍️آیت الله شیخ محمد غروی و تمام اعضای عالی رتبه شورای عالی سیاست گذاری حوزه های علمیه حداقل یک بار به آحاد مردم مسلمان ایران توضیح دهند که پس از هشدارهای مکرر مراجع عظام تقلید منجمله آیت الله العظمی نوری همدانی ، مکارم شیرازی ، سبحانی ، جوادی آملی و .... که علیه ترویج اعتقادات مبتلا به شرک توسط برخی مداحان و علی الخصوص هیئت های ویژه پُر قدرت حاکمیتی داشتند چه موضع گیری و اقدام عملی در شرک زدایی از هیئت های بزرگ و معروف انجام دادند؟ چرا امثال آیت الله شیخ محمد غروی رفتار برخی بانوان بازیگر سینما در فضای مجازی را بسیار خطرناک تر از ترویج اعتقادات غیر واقع توسط آن دسته از هیئت های مذهبی می دانند؟
✍️آیات عظام تقلید آیت الله العظمی نوری همدانی ، مکارم شیرازی ، سبحانی و برخی دیگر طی سال های گذشته مکرر از رسیدن فساد رفتاری تا پشت درب حرم حضرت معصومه سلام  الله علیها فریاد کردند که طبیعتاً مربوط و متاثر از رفتار چند بازیگر نیست چرا که مردم ایران در زمان آزادی های مطلق رفتاری ، سینما و تلویزیون مملو از فساد و هزاران محل قانونی شرب خمر و .... دوره پهلوی هم به فرمایش آیات عظام چنین شرایط غیر قابل قبول رفتاری را در قم مشاهده نکرده بودند . آیا ضروری نیست امثال آیت الله غروی و شورای مذکور به تحلیلی علمی و پژوهش محور در مورد عوامل و ریشه های اصلی گسترش فساد اشاره کنند؟
✍️شاید آیت الله شیخ محمد غروری هم مانند سایر اعضای عالی رتبه شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه نمی داند که بسیاری از آیات عظام و علما حتی ازغدی سخنران ویژه ، حوزه های علمیه ر اپیشگام سکولاریسم می دانند و قطعاً به حکم عقل و شرع اعضای عالی رتبه شورای عالی سیاست گذاری حوزه ها ، اساتید و البته طلاب حوزه ها بیشترین سهم در گرایش به سکولاریسم مذکور را خواهند داشت در حالیکه امثال آیت الله شیخ محمد غروی بجای هدایت مدبرانه حوزه های علمیه در اخلاق گرایی و دین باوری عالمانه در جایگاهی قرار گرفته که در  همصدایی با چند طلبه با ماهیت و انگیزه نامشخص همه مشکل جامعه دینی ایران امروز را رفتار چند بانوی بازیگر در شبکه مجازی می دانند.
✍️اینکه جمعی از طلاب بجای درک عمیق مبتلات اجتماعی به عوام زدگی رسیده باشند مهم نیست اما اینکه برخی علمای حوزه های علمیه هم مشوق و متاثر از مواضع و این قبیل اقدامات باشند هم چیز جدیدی نیست که قطعاً شرایط حوزه های علمیه متکی بر بودجه های دولتی نمی تواند چیزی جز این باشد .  ۷دی۰۰

  تعداد بازديدها: 2060
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=91772
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.