تاريخ انتشار: 13 دي 1400 ساعت 00:58:42
مدیریت ویژه سازی

✍️اینکه افراد در هر پُست و مقام هر جایگاه اجتماعی در صدد فعالیت و مشارکت در گسترش مفاهیم مذهبی - فرهنگی هم باشند حتماً اشکالی نیست ، اما اینکه افرادی با سابقه بالاترین مقام نظامی در گذشته و حال برای فعالیت در مدیریت مذهبی - به حوزه فرهنگ کشور انتخاب و بکارگیری شوند احتمالاً باید باور کنیم که در نگاه ابزاری برای  هر موقعیت ممکن هیچ محدودیتی متصور نیست.
✍️نگاه ابزاری به مفاهیم و فعالیت مذهبی قطعاً انتخاب جدیدی نیست و شاید پدیده مسجد ضرار را بتوان اولین نمونه اسلامی دانست که به فرمان حضرت باریتعالی و به دست پیامبر اسلام در هم شکست و آثارش را هم به باد دادند اما آموزه،  عباسیان ، عثمانی تا صفویه ، قاجار و حتی پهلوی هرگز در استفاده ابزاری از مفاهیم و اعمال مذهبی فروگذار نکردند چنانکه امروز هم موارد بسیار دولتی و غیر دولتی قابل اشاره است که حاصلی جز توجیه ماهیت قدرت و لزوم پذیرش و خدمتگذاری به عناصر قدرت نیست.
✍️اینکه سرداران ارشد نظامی چون رحیم صفوی و رفیقدوست متولی امامزاده عینعلی و زینعلی در محله باشند فی نفسه شاید بی اشکال و حتی با تعبیر پوشیدن لباس خدامی محسوب و ارزشمند هم شمرده شود اما برخورداری از موقعیت ممتاز در اختیار گیری ده ها هزار متر از اراضی شهری و قطعاً مجوزهای ویژه و اعتبارات فراوان با هدف ایجاد مراکز اقتصادی ، تجاری ، تولیدی ، خدماتی و .... مشابه الگوی آستان های قدس رضوی تا عبدالعظیم حسنی دیگر خدمت خادمانه نیست بلکه امکان فوق العاده ویژه اعمال قدرت در حوزه اجتماعی تا سیاسی است.
✍️دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور در آستان امامزاده عینعلی و زینعلی با سرلشکر یحیی رحیم صفوی رئیس هیئت امنای آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه علوم پزشکی ایران و آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی در زمینه گسترش خدمات آموزشی و درمانی سلامتکده طب سنتی پونک را امضاء کردند . از این پس گواهی دوره های آموزشی طب سنتی پونک با امضای دانشگاه علوم پزشکی ایران صادر خواهد شد.
✍️اینکه تفاهم نامه آموزش پزشکی تحت عنون طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی ایران که باید به عنوان مهمترین مرکز آموزش علوم پزشکی و درمانی کشور شناخته شود در عصری که ناسا با پرتاب موشک آریان ۵ اَبَر ماهواره یا تلسکوپ جیمزوب را به فاصله یک و نیم میلیون کیلومتری زمین اعزام کرد تا با مطالعه انتهای کیهان وقایع سیزده میلیارد و پانصد میلیون سال گذشته را رصد و مورد مطالعه قرار داده و بشر را وارد عصر جدیدی از اکتشافات کند به عقد تفاهم نامه بستن با سرلشکر صفوی فرمانده کل اسبق سپاه و رئیس هیات امنا آستان امامزاده عینعلی و زینعلی برسد شاید باید به حال ما ملت گریست.
✍️اینکه اجرای پروژه عظیم ۳۸ هکتاری وابسته به آستان امامزاده عینعلی و زینعلی پونک در منطقه ۲ با مشارکت شهرداری تهران و سردار رفیقدوست قرار است به بزرگترین پروژه غیر دولتی تبدیل شود شاید دور از واقعیت باشد ، اما برای درک بزرگی زمین تحویلی به یک خط نوشته می توان به خبر دیگری در امروز (یکشنیه) اشاره کرد که با افتخار نوشتند: مجاهدان یمنی پس از یک سال مجاهدت و جنگ و تقدیم صدها شهید و مجروح و تلفات گرفتن از دشمن موفق شدند حدود ۱۴ هکتار از یمن را آزاد کنند . چهارده هکتار یعنی حدود ۳۵٪ اراضی فوق طلایی که به پروژه عظیم پونک تقدیم می شود.
✍️وقتی وزیر بهداشت رئیسی امروز با افتخار از انجام مرحله سوم واکسن نورا محصول سازمان طب نظامی کشور که باید پیشرو تمام مراکز تحقیقات پزشکی و درمانی ایران باشد سخن می گوید و تزریق دُز سوم فرمانده کل سپاه با واکسن تست نشده و با شکافتن لباس فرم نظامی انجام می شود شاید باید به عمق ماجرا پی برد ، جایی که سازمان طب نظامی در انتهای صف تحقیق قرار گرفته و وقتی سرلشکر فرمانده سپاه برخلاف مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا که با دستی برهنه پذیرای واکسن بودند با آستین شکافته واکسن می گیرد. ۱۲دی۰۰

  تعداد بازديدها: 2247
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=91824
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.