تاريخ انتشار: 14 دي 1400 ساعت 00:05:08
مذاکره در سالروز ترور

✍️اینکه امروز همزمان با برگزاری مراسم بسیار پُر تعداد گرامیداشت سالروز ترور شهید سردار سلیمانی توسط نیروهای آمریکایی و فریاد ایرانیان علیه جنایات آمریکا دور جدید مذاکره با واسطه ایران و آمریکا هم در هتل کوبورگ وین با هدف جلب رضایت آمریکا برای بازگشت به تعهدات برجام آغاز شد حتی اگر در دولت احمدی نژاد واقع شده بود قطعاً معترضین مقابل سفارت سوئیس بالای دیوار بودند و نطق آتشین سرداران مجلس گوش فلک را کَر کرده بود اما همه  در نهایت آرامش ساکت و خاموش به تماشا نشستند.
✍️اینکه سرداران مجلس در برابر همزمانی ترور سردار سلیمانی و آغاز مذاکره استقبالی از امریکا همه ساکتند . اینکه کسی از دیوار سفارت بالا نمی رود . اینکه مراکز حوزوی وعده استخر فرح نمی دهند . اینکه پخش مستقیم شبکه دو تلویزیون بجای شعار مرگ بر آمریکا قاتل و مرگ بر روسیه مزور بر پلاکارد تجمع امروز مصلای تهران که نوشته مرگ بر حجت الاسلام روحانی تازه بازگشته از ملاقات با مقام معظم رهبری و مرگ بر لاریجانی که بنابر فرمان رهبری باید از ظلم به او توبه می کردند متمرکز شد یعنی در این مسیر هیچ کس را تحمل نخواهند کرد.
✍️اینکه برخی در مذاکره مستقیم ایران و آمریکا به ظریف به دلیل گفتگو با جان کری وزیر امور خارجه آمریکا ناسزا گفتند و فحاشی کردند امروز در برابر توافق نمایندگان آمریکا و روسیه در مورد فرجام برجام مردم ایران خاموش و ساکتند . امروز از اینکه اولیانوف روس از طرف ایران با رابرت مالی آمریکایی مذاکره و از طرف ایران وعده عبور از مطالبات می دهد همه خاموش و ساکتند و تحقیر ایران اسلامی را نمی بینند و هنوز هیچ رسالتی جز فحاشی علیه دکتر ظریف که به فرمایش مقام معظم رهبری یک تنه در برابر ید واحده وزرای خارجه ۱+۵ ایستاد تا به برجام رساند ندارند . چه زود عصبانیت وزیر خارجه روسیه از توافق برجام را فراموش کردند که در اعتراض به موفقیت بی نظیر ایران وین را ترک کرده بود.
✍️با فرض صحت ادعای کذب برخی رسانه ها در مورد افزایش صادرات چند ماه گذشته و بازگرداندن بخشی از پول بلوکه شده ایران شاید سوال ساده و درست این است دلارهای آزاد شده کجاست؟ میلیاردها دلار ادعایی ظرف سه ماه گذشته در چه مواردی هزینه شد؟ آیا صرف پول پاشی با هدف حفظ ثبات قیمت ها شده است؟ آیا به حساب برخی مراکز غیر دولتی خاص و ویژه واریز شد؟ آیا جهت رفع نیازهای عمومی برخی دولت ها یا تقویت بنیه دفاعی برخی گروه ها صرف شد؟ آیا میلیاردها دلار تحویلی صرف پرداخت هزینه خرید کالاهای اساسی از مبداء خارجی شده است؟ آیا اشخاص ویژه سهم معوق خود از بودجه ارزی کشور را برداشت کردند؟
✍️شورای راهبردی روابط خارجی دفتر رهبری و کمیته عالی نظارت بر برجام که با فرمان و افراد منصوب رهبری آغاز بکار کرد باید برخلاف دوران مذاکره دکتر ظریف و عراقچی با ۱+۵ و ۱+۴ که معمولاً بی هیچ کلامی مسئولیت هیچ اقدامی را عهده دار نشدند امروز و در چارچوب منافع و مصالح ایران اسلامی در صحنه حضور داشته و از مسئولیت و وظایف محوله از سوی رهبری طفره نروند تا دیگر شاهد فجایعی مانند همزمانی سالروز ترور شهید سلیمانی و آغاز مذاکره با واسطه ایران و آمریکا یا فحاشی علیه روحانی و لاریجانی بجای آمریکا و اسرائیل نباشیم. ۱۳دی۰۰

  تعداد بازديدها: 3015
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=91832
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.