تاريخ انتشار: 15 دي 1400 ساعت 22:31:21
گوشی آیفن

✍️اینکه رئیسی در سالروز ترور سردار سلیمانی بر دولت قبل تاخت حرف جدیدی نیست و طبق برنامه همه عناصر یکدست باید با صدای بلند تکرار کنند اما اینکه امثال رئیسی تفاوت مفاهیم ابتدایی مانند استراتژیک و استراتژیست را نداند و ادعای موفقیت سردار سلیمانی در دو جبهه میدان و دیپلماسی را تکرار کنند بی آنکه حاج قاسم هرگز چنین ادعایی کرده باشد نیازمند توضیحی است که قطعاً از امثال رئیسی ساخته نیست. ایکاش امثال رئیسی در تکرار مطالب ابلاغی حداقل روزی تفاوت کار نهضتی سپاه قدس و دیپلماسی را درک کنند.
✍️اینکه ما برای مهار داعش چه کردیم بماند اما ایکاش از مقامات اطلاعاتی امارات و قطر هم بپرسند با صرف هدفمند چند دلار امثال طالبان ، القاعده ، النصر  .... تا داعش و بسیاری دیگر را ایجاد یا به هر سمت که مایل بودند هدایت کردند؟ بپرسند ما با چند دلار می توانستیم داعش را به سوئی دیگر مثل بلاد کفر و استکبار و شاید صهیونیسم کیش کنیم؟ توضیح دهند با صرف چند دلار سران شیعه ستیز طالبان را به تهران آورده و حکومتش را بلامانع دیدیم؟
✍️ایکاش رئیسی همراه با همه ارکان یکدست می توانست پس از سال ها حداقل برای یکبار مستندات مذاکره شهید سردار سلیمانی با پوتین و مقامات رسمی سایر کشورها را بی هیچ کم و کاست منتشر کنند تا علاوه بر جنبه آموزشی فرصت مناسبی برای درک چگونگی موفقیت میدان در دیپلماسی هم باشد.
✍️اینکه امثال سردار نقدی توطئه و نفوذ استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل را تا واردات موز رصد می کنند عجیب نیست اما روزه سکوت جریان های حامی امثال نقدی در برخورد با گوشی استکباری آیفون که اخیراً در تصویر فرزند یکی از فرماندهان عالی رتبه شهید برجسته شد حتماً می تواند به معنای استیصال و دورویی حیرت انگیز باشد.
✍️اینکه فرزند فرمانده شهید از گران قیمت ترین مدل گوشی آیفون آمریکایی استفاده می کند حتماً از علاقه و شور جوانی است و حتماً به قصد درآمدزایی از تبلیغ آیفون نیست اما باید متذکر می شدند در حالیکه مقام معظم رهبری در سال ۹۸ نسبت به واردات گوشی آیفون انتقاد و دولت وقت را موظف به اعمال کنترل شدید بر بخش خصوصی کردند انتظار از خانواده مقامات معتقد به ولایت بیشتر است.
✍️مقام معظم رهبری وقتی با جدیت در برخورد با آیفون علیه استفاده از واکسن فایزر و مدرنای آمریکایی حتی  در روزهای بیداد مرگ و میر ناشی از کرونا فرمان ممنوعیت قطعی صادر فرمودند حتماً شایسته فرزند صالح شهید نیست که در لحظات برپایی مراسم سالروز ترور سردار شهید سلیمانی به فرمان رئیس جمهور و توسط نیروهای امریکایی حتی سهواً و ناخواسته مبلغ استفاده از گوشی گران قیمت آمریکایی آیفون باشد.
✍️زینب خانم می داند که شهید مغنیه و برخی دیگر دقیقاً با اتکا بر قابلیت رهگیری و شنود صوت و تصویر گوشی همراه شناسی و ترور شدند چنانکه فرض مذکور در مورد ترور شهید سلیمانی ، فخری زاده و سایرین هم قابل بررسی است بهرحال وقتی مقام معظم رهبری واردات واکسن فایزر و مدرنا تولید آمریکا را حتی در کوران مرگ کرونایی در کشورمان ممنوع می کنند حتماً تبلیغ سهوی یا اصرار به استفاده از آخرین مدل گوشی آمریکایی آیفون در شان و شایسته فرزندانی چون فرزند سلیمانی عزیز و رئیس بنیاد مکتب سردار شهید سلیمانی نیست
✍️اینکه شهردار جدید تهران با فشار افکار عمومی انتصاب دامادش را در پست مشاور عالی خودش لغو و مدعی شد که دامادش نیاز شغلی نداشته و برای رضای حضرت باریتعالی در صدد خدمت بی مزد به مردم شریف تهران بود ، اما انتشار خبر صدور حکم ریاست مرکز آموزش بین الملل و مدارس خارج از کشور آموزش و پرورش برای همان داماد شهردار حکایت دیگری است تا همه باور کنیم خانه از پای بست ویران است.
✍️اینکه از حقوق ابتدایی فرزندان و دامادهای مقامات ایران دریافت سهم از مناصب عالی حکومتی و دولتی است حرفی نیست اما فراموش نمی کنیم که فرزند و داماد هیچ مقام سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی تا مذهبی و لشکری کشورمان از شرف حضور در جمع غیرتمندان مدافع حرم برخوردار نبودند . ۱۵دی۰۰

  تعداد بازديدها: 2205
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=91852
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.