تاريخ انتشار: 16 دي 1400 ساعت 23:16:31
ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ

✍️اینکه سال ها نام فرماندهان شهید به پاکی ، بزرگی ، شجاعت ، پایمردی و .... تکرار شود حتماً به ایران هویت می بخشد ، اما به این معنا نیست که اجازه دهیم نام ده ها نفر دیگر سرپا دروغ ، دنیا پرستی ، قدرت طلبی ، زمین خواری ، غارتگری و ... که اگر سره از ناسره و خائن از خادم تمیز داده شود آنکه به نام دین و خدمت سکه ضرب می کند جز بدنامی نخواهد بود.
✍️اینکه فرماندهانی چون شهید احمد  کاظمی تا شهید قاسم سلیمانی از فردای پس از جنگ در صف اخذ مدارک دانشگاهی و عضویت در هیات علمی و صد کار تجاری نبودند به این معنا نیست که دهها و دهها نفر دیگر در صف و حریص به مال اندوزی به نام پاکان دفاع مقدس بخورند و بخورانند ، فرماندهان پاک طینتی چون همت ، باکری ، خرازی و .... در کنار دهها و دهها هزار شهید بی نام نشان عزیز اسلام و ایرانند و نباید اجازه داد تا هر گرگی در لباس میش به گَله زند.
✍️اینکه فرماندهانی گردان گردان تا لشکر به لشکر نیروهای رزمی نوجوان و جوان جان در کف را در عملیاتهای کور یا لو رفته به تیغ دشمن سپردند و هزاران هزار خانواده چشم انتظار تا ابد دلسوخته بمانند و در نهایت شکست و قتل عام را به غرور و تکبر رزمندگان مخلص خدا نسبت دادند حتماً نیازمند بازخوانی است .
✍️سردار قالیباف رئیس مجلس در مراسم تشییع پیکر مطهر ۲۵۰ شهید امروز از ارزش های اصولگرایی می گفت و نقل کرد که شهدای گمنام در میان خاکیان گمنام و میان افلاکیان شناخته هستند ... که در فضای مجازی خبر انتصاب سردار قالیباف رئیس مجلس ، زاکانی شهردار تهران و برخی دیگر از دوستانشان پس از انتصاب در هیات امنای دانشگاه تهران حالا به عضویت هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی هم منصوب شدند .

وزیر بهداشتی که طی هفته گذشته تفاهم نامه آموزش و ارائه خدمات طب سنتی را با سردار سرلشکر رحیم صفوی رئیس هیات امنای آستان امامزاده عینعلی و زینعلی پونک امضا کرد.
✍️مقام معظم رهبری در دیدار با کادر درمان و بزرگداشت روز پرستار با تکرار تأکیدات گذشته خود درباره ضرورت روایت حقیقیِ واقعیات جامعه ، تاریخ انقلاب ، دفاع مقدس و حوادث گوناگون ۴۲ سال اخیر فرمودند: اگر این کار نشود که در موارد متعدد نشده است دشمن روایت تحریف‌آمیز و دروغ خود را در افکار عمومی جاری و با عوض کردن جای ظالم و مظلوم اقدامات مستمر ظالمانه خود را توجیه می‌کند .

لذا ضروری است حاضران و خالقان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به شرح وقایع از دیدگاه خود بپردازند تا در آینده و شاید امروز تمیز حقایق وقایع از دروغ پردازی و داستان سرائی دنیا پرستان و زراندوزان و صاحبان قدرت ممکن گردد . بهرحال باید به جماعت مذکور و امثال این وزیر بهداشت مکرر نوشت ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ  ۱۶دی۰۰

  تعداد بازديدها: 2495
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=91860
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.