تاريخ انتشار: 19 دي 1400 ساعت 22:41:26
دادگاه رسیدگی به شکایت از شلیک موشک به هواپیمای اوکراینی

✍️دادگاه رسیدگی به شکایت از شلیک موشک به هواپیمای اوکراینی و کشته شدن ۱۷۶ هموطن بی گناه پیشاپیش با صدور حکم سانحه برای هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافری آغاز شد.
✍️دادگاه که با نصب پلاکارد نوشته ای پشت سر قضات که گویی صرفاً برای قرائت همان حکم در جایگاه قضاوت نشانده شدند تشکیل شده است.
✍️قضات این محکمه باید پس از چند جلسه حکم را بعنوان قضاوت دادگاه قرائت و هیچ شکایتی خارج از چارچوب سانحه منجر به قتل ۱۷۶ انسان بی گناه را نپذیرد.
✍️ایکاش فرماندهانی که امروز با خانواده های داغدار و پریشان سخن می گویند به یاد داشته باشند چگونه در دی ۹۸ با لحنی لرزان از آرزوی مرگ می گفتند .
✍️اولیانوف روس پس از هتاکی علیه دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه عزتمند و ماندگار ایران اسلامی علی رغم سکوت و همراهی مقامات و مراکز مسئول و حتی سخنرانان خطبه جمعه با مشاهده ایستادگی مردم قدرشناس ، فهیم و شرافتمند ایران ناچار به جایگزینی توئیت غلط کردم با تویئت وقیحانه اقدام کرد.
✍️مردم ایران علی الخصوص نوجوانان و جوانان فارغ از اتفاقات جاری اخیر تلویزیون در نمایش غیر واقع مستندات سری عملیات کربلای چهار که چیزی جز چنگ اندازی به چهره مرحوم آیت الله هاشمی فرمانده منتخب امام خمینی (ره) برای اداره جنگ و گفتگوی بازجو خبرنگار با مادر داغدار یکی از کشته شدگان هواپیمای اوکراینی با هدف مقصر نمایی حجت الاسلام روحانی در اقدام خودجوش علیه برخورد حذفی با نام و نشان سردار شهید سلیمانی صف آرایی کرده و در اولین گام میزان محبوبیت برخی شبکه های مذکور را به کمترین میزان چند سال گذشته رساندند تا همه بدانند مردم شریف ، فهیم و غیرتمند ایران اسلامی در دفاع از فرزندان آزاده سرزمینشان از سردار شهید سلیمانی تا دکتر ظریف همه اجزاء یک پیکرند.
✍️پس از افشای سخنان وزیر بهداشت که در حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه حالا به رسم معمول بجای برکناری وی توسط مجلس یا رئیس جمهور باید شاهد انتشار خبر شناسایی و برخورد احتمالی قضایی و امنیتی با افشا کننده واقعیت باشیم .
✍️مردم قزاقستان در اعتراض به افزایش قیمت بنزین و گاز به خیابان آمده و مورد برخورد نظامیان قزاق و نیروهای اعزامی ائتلاف امنیتی آسیای میانه و قفقاز به رهبری روسیه قرار گرفتند. اینکه پایان اعتراضات عمومی مردم قزاقستان و مقاومت نیروهای مسلح قزاق و ائتلاف امنیتی به رهبری روسیه چه خواهد شد نمی دانم اما عبور بی صدای تلویزیون کشورمان از اخباز کشتار مردم قزاقستان در نوع خود پدیده قابل تاملی است هر چند احتمالاً مقامات عالی و سیاست گذار تلویزیون هنوز از سنگینی داغ جانسوز جورج فلوید قاچاقی آدم ربا که در حین سرقت مسلحانه به دست پلیس آمریکا کشته شد کمر راست نکرده اند.
✍️برخی مطبوعات و تلویزیون طی چند روز گذشته در پاسخ به منتقدان مداخله نظامی ائتلاف امنیتی به رهبری روسیه علیه قیام اعتراضی مردم قزاقستان نوشتند ائتلاف امنیت جمعی به رهبری روسیه بنابر درخواست رئیس جمهور قزاقستان برای مشارکت در سرکوب معترضین وارد این کشور شدند یعنی اشغال افغانستان و جنایات در لهستان ، مجارستان و ... توسط شوروی ، جنگ ائتلاف عربی به رهبری عربستان علیه مردم یمن ، اشغال افغانستان و عراق توسط نیروهای ائتلاف به رهبری آمریکا و ده ها و ده ها جنایت مشابه علیه بشریت و حتی حضور آمریکا در ایران که بنابر خواست رسمی پادشاه وقت انجام شد با منطق تلویزیون و جریان یکدست از مشروعیت و مقبولیت قانونی برخوردارند. ۱۹دی۰۰

  تعداد بازديدها: 2693
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=91885
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.