تاريخ انتشار: 30 دي 1400 ساعت 23:10:36
حذف چهره‌های باتجربه حاصل مشاوره‌های اشتباه است

ایلنا: شاهد بودیم مجلس همواره چوب لای چرخ آقای روحانی می‌گذاشت تا دولت دوازدهم نتواند کار را پیش ببرد، اما امروز نمی‌توانند به دولت سیزدهم آن فشار را وارد کنند؛ مجلس کاملا سیاسی و جناحی برخورد می‌کند و برخوردهای جناحی آفت جامعه ماست.
اشرف بروجردی  اظهار کرد: در شعارهایی که آقای رئیسی در زمان انتخابات دادند، بحث استفاده از همه نیروهای کارآمد و خبره و شایسته بود و اینکه دولت فراگیر را داشته باشند. امروز به نظر می‌رسد که این کاملا یک شعار بوده و هرگز عملی نشد و بسیار یکدست‌تر از آنچه حتی در دوره آقای روحانی شاهد بودیم، شده است.
وی افزد: الان می‌بینیم از یک طیف واحد که عمدتا هم‌طیف دوران آقای احمدی‌نژاد هستند، استفاده شده است. کمتر کسی را می‌بینیم که ما به عنوان کسی که یک رویکرد متفاوت دارد در این دولت حضور داشته باشد. بر همین اساس این سؤال در ذهن همه از جمله اصلاح‌طلبان هست که ما دولت را به چه دلیلی می‌خواهیم؟
این عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت بیان کرد: اگرچه ممکن است فردی با تفکر دیگری در قالب رئیس‌جمهور ظهور پیدا کند اما مهم این است که این فرد بتواند دولتی را معرفی کند که خبرگان در آن حضور دارند، به همین جهت اصلاح‌طلبان الان بیش از هر وقت دیگری احساس دلسردی و ناامیدی از روند پیشرفت کار را دارند به خصوص اینکه ما شاهد هستیم که مهره‌های دولت آقای احمدی‌نژاد حرف اول را در دولت سیزدهم می‌زنند و خود اصولگرایان نقدهای جدی به دولت آقای احمدی‌نژاد داشتند به ویژه در زمینه عدم رعایت انضباط مالی و تصمیمات نامناسب و عدم کارآمدی اما همچنان می‌بینیم همان افراد امروز در دولت سیزدهم حضور دارند.
وی ادامه داد: این موضوع نگرانی ما را برای آینده ملت و سرزمین افزون کرده است. به خصوص امروز در سطح بین‌الملل و سیاست خارجی گاهی دیده‌ایم بدون اینکه مصالح کشور در نظر گرفته شود، تصمیم‌گیری می‌شود. فراموش کرده‌ایم که در گذشته ایران همیشه حرف اول را برای بسیاری از کشورهای منطقه داشت.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درخصوص حذف چهره‌های باتجربه نظام نیز اظهار کرد: معتقدم اقداماتی که منجر به حذف نیروهای اولیه انقلاب و افراد باتجربه می‌شود، حاصل مشاوره‌های اشتباهی است که داده می‌شود و همچنین حاصل عملکرد کسانی است که قدرت در اختیار دارند.
وی اضافه کرد: آقای هاشمی سرمایه مملکت بود و آقایان خاتمی و ناطق‌نوری، لاریجانی و روحانی نیز از سرمایه‌های مملکت هستند و سال‌های سال تجربه اندوخته‌اند. مملکت شأن دارد و شخصیت‌های انسان‌ها محترم است؛ شما حق ندارید افراد را به خاطر منافع شخصی و جناحی خود نابود کنید. آیا همه باید از این بی‌منطقی حمایت کنند؟

  تعداد بازديدها: 638
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=92040
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.