تاريخ انتشار: 30 دي 1400 ساعت 23:30:53
چه کسی باید تنبیه شود؟

شیوخ امارات، در واکنش به حمله پهپادی و موشکی انصارالله یمن به ابوظبی، تهدید کردند که حوثی‌ها را تنبیه خواهند کرد و دیروز جنگنده‌های اماراتی 15 بار صنعا را بمباران کردند.
این، نهایت وقاحت است که شیوخ امارات بعد از 7 سال بمباران شهرهای مختلف یمن، کشتار زنان و کودکان و مردم غیرنظامی و ویران کردن مساجد، مدارس، بیمارستان‌ها، خانه‌ها، راه‌ها، پل‌ها، بنادر و فرودگاه‌ها، حالا که توسط مردم یمن فقط پاسخ بخشی از جنایات خود را دریافت کرده‌اند، این‌چنین به جوش و خروش آمده‌اند و سخن از تنبیه این مردم مظلوم به میان می‌آورند. به گواهی سازمان ملل و سایر مجامع بین‌المللی اکنون مردم یمن دچار قحطی هستند و علاوه بر گرسنگی، به مشکلات بزرگ فقدان دارو و درمانگاه برای معالجات ضروری نیز مبتلا شده‌اند. این گرفتاری‌ها را همین شیوخ هوسران و زیاده‌خواه امارات و عربستان برای مردم یمن پدید آورده‌اند. یمن، یک کشور مستقل است که مردم آن حق دارند درباره چگونه اداره کردن آن تصمیم بگیرند و هیچ کشور دیگری حق ندارد برای آنها تعیین تکلیف کند. شیوخ امارات و عربستان به چه حقی 7 سال است به یمن جنگ تحمیل کرده‌اند و اینهمه جنایت علیه مردم این کشور مرتکب شده‌اند؟ هزاران کشته و معلول و ویرانی زیرساخت‌ها که به یمن و ملت مظلوم آن تحمیل شده، محصول زیاده‌خواهی و دخالت کشورگشایانه شیوخ امارات و عربستان است که عملکرد هفت ساله آنها در جنگ یمن به اعتراف مجامع بین‌المللی، جنایت جنگی و کودک‌کشی است. این شیوخ جنایتکار چگونه حالا بعد از آنهمه جنایت که علیه مردم یمن مرتکب شده‌اند، خود را طلبکار می‌دانند و سخن از تنبیه قهرمانانی که مردانه ایستاده‌اند و از مردم مظلوم کشور خود دفاع می‌کنند به میان می‌آورند؟
بارها تاکید کرده‌ایم و اکنون نیز بار دیگر یادآور می‌شویم که اصولاً با جنگ و برادرکشی میان مسلمانان مخالفیم و جنگ یمن را نیز به زیان امت اسلامی می‌دانیم که سود آن به جیب قدرت‌های غربی و صاحبان زرادخانه‌های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان می‌رود و صهیونیست‌ها از فرصت‌سوزی‌های مسلمانان بهره سرشار می‌برند. اما نکته بسیار مهم اینست که جنگ یمن را چه کسانی به راه انداخته‌اند؟ همه می‌دانند که سلمان و پسرش محمد از لحظه‌ای که قدرت را در عربستان به دست گرفتند با هوس کشورگشائی به یمن حمله کردند و شیوخ امارات نیز با آنها همراهی کردند و بدترین جنایات را علیه مردم مظلوم یمن مرتکب شدند. حوثی‌ها و سایر مردم یمن، در برابر تجاوز به کشورشان ایستادند و اجازه ندادند شیوخ امارات و عربستان به اهداف شومشان که با طرح‌های آمریکائی و صهیونیستی هدایت می‌شوند برسند. مبارزان یمنی به وظایف دینی و میهنی خود عمل کرده‌اند و باید توسط تمام غیرتمندان جهان و امت اسلامی حمایت و تشویق شوند. در حملات پهپادی و موشکی ابوظبی هم آنها اقدام دفاعی و مقابله به مثل کردند و این حق را دارند که شیوخ امارات را تنبیه کنند. بنابراین، کسانی که باید تنبیه شوند شیوخ امارات هستند که مرتکب جنایات جنگی شده‌اند و همچون غلامان حلقه به گوش، به فرمان سران رژیم صهیونیستی عمل می‌کنند.

*جمهوری اسلامی

  تعداد بازديدها: 1654
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=92044
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.