تاريخ انتشار: 01 بهمن 1400 ساعت 17:00:18
کتاب میشل و نماز رئیسی

✍️هیاتی مرکب از حدود بیست نفر از مدیران بخش های مرتبط با صنایع هوا و فضا بودیم که پس از خروج از فرودگاه مسکو در دفتر یکی از مدیران ارشد صنایع هوایی روسیه حضور داشتیم ، علی رغم تغییرات سیاسی پس از فروپاشی شوروی دفاتر مراکز روس به تصاویر بزرگی از هگل ، لنین و استالین مزین بودند،  پس از اعلام وقت اذان به وقت مسکو توسط یکی از همراهان تمامی عزیزان هیات وضوع گرفته و در دفتر فرمانده ارشد نظامی اقامه نماز داشتیم اقدامی معمول که توسط اعضای هیاتهای اعزامی قبل و بعد از ما به عنوان عملی متعارف تجربه و تکرار شده بود ، اما همه می دانستیم هیات با صرف پول بیت المال و اعتماد مردم ایران برای اقامه نماز در دفتر فلان فرمانده عالی نظامی روس به مسکو نرفته و باید در حوزه انتقال سطحی از علم ، تکنولوژی و تجهیزات غیرقابل دسترس در مسکو هستیم.

✍️اینکه عکسی از نماز آقای رئیسی را هم نشانه بدانند حرف جدیدی نیست اما نمی توان دیدار دو مترجمه را گفتگوی صمیمانه و راهبردی سه ساعته گزارش کرد هر چند حماسه سرایی از عکس نماز رئیسی هم حتماً از الطاف الهی بود تا جریان شیفته روسی - چینی مبلغ نماز رئیسی ناخواسته ناچار از اعتراف به کفر کرملین نشینان باشند اما شاید حجت الاسلام رئیسی بتواند توضیح دهد چرا جمهوری اسلامی ایران برای جنگ با جهان مسیحی به اتحاد با حکام جهان کفر و شرک رسیده است؟ چرا جریان فکری حامی احمدی نژاد تا رئیسی اتحاد و همراهی با سردمداران حاکمیت کفر و شرک را بر تعامل با جهان معتقد به پیامبران الهی ترجیح می دهند؟
✍️اینکه همه مانند رئیسی به وقت اذان در هر شرایطی نماز اول وقت بخواند و همت کنند به اقامه جماعت در وقت اذان هم برسند تازه به برادران اهل سنت می رسیم ، اما نگفتند از گروه همراه رئیسی کسی اهل نماز اول وقت نبود یا در عکس نماز جایی برای نماز دیگران قائل نبودند؟ ایکاش سازندگان قصه عکس نماز رئیسی و تسخیر کرملین که یاداور هاله نور احمدی نژاد است لحظاتی هم به اظهارات جمیله علم الهدی دختر امام جمعه مشهد و همسر رئیسی که مفتخر به فارغ التحصیلی از دانشگاه امام صادق(ص) است بیندیشند وقتی با اشتیاقی نزدیک به حسرت و آرزو از‌ مطالعه ترجمه کتاب " شدن " میشل اوباما بانوی سیاه چهره کاخ سفید می گوید.
✍️بهرحال حامیان امروز رئیسی که با عکس نماز به رویای تسخیر کرملین رسیدند باید ضمن پرسشگری از نتایج عینی حدود یک ساعت گفتگو با پوتین با خود بیندیشند که چرا بسیار پیش از انتشار عکس نماز ، جمیله علم الهدی همسر رئیسی بنابر اظهارات خودش به مطالعه و نسخه برداری برای کسب تجربه و شاید الگو گیری و توصیه به رئیسی به کتاب بانوی سیاه کاخ سفید رسیده است که سعدی علیه الرحمه فرمود؛ خانه از پای بست ویران است / خواجه در بند نقش ایوان است.
✍️اینکه چرا برای یک جلسه رسمی یک ساعته حدود یک ماه جنجال خبری ساختند مرا به یاد ضرب المثلی می اندازد که در خانه عروس بزن و برقصی است و در خانه داماد همه خوابند ، اما هنوز ارائه توضیح در مورد چرایی عدم انتشار تصویری از حضور آیت الله گلپایگانی ، ولایتی و حتی قمی به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در مراسم مرسوم و معمول بدرقه و استقبال از رئیس جمهور که در تمام ادوار گذشته و حتی سفر رئیسی به ترکمنستان انجام شد از سوی دفتر معظم له خالی است. ۱بهمن۰۰

  تعداد بازديدها: 2325
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=92049
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.