تاريخ انتشار: 03 ارديبهشت 1401 ساعت 04:09:06
پله های خراب بی غیرتی

✍️اینکه رئیسی شب نوزدهم را در مراسم حرم امام خمینی (ره) که چند سالی است از کنداکتور صدا و سیما حذف شده است و حتی سخنرانی سید خراسانی جریان یکدست هم برای انعکاس خبرش کارساز نیست فرمود: کسی حق ندارد ناامید شود اینکه سرنوشت سایر فرامین صادره آقای رئیسی در آستانه نه ماهگی چیست؟ حتماً می توان با نگاه به قیمت بادمجان و گوجه یا حتی سیب زمینی بی رگ ملتفت اوضاع کشور شد تا شاید روزی رئیسی هم بپذیرد صدور فرمانش برای لایروبی فوری اروند چیزی جز تخیل محض بر موضوع نبود و ایران علی رغم میلیاردها دلار پرداختی و تامین برق مانند سه دهه گذشته بی اِذن دولت عراق قادر به یک متر لایروبی اروند نیست و عراق بدون اخذ امتیاز بسیار سنگین چنین اجازه ای نخواهد داد.
✍️اینکه رئیسی در ستاد ملی کرونا ۲۰فروردین بر ضرورت حفظ ارز ترجیحی (جهانگیری) واردات دارو تاکید کرد و فرمان ممانعت جدی از افزایش قیمت دارو را هم صادر کرد حتماً اقدام خوبی بود اما رئیسی اعتراف هم کرد که این موضوع با حرف شدنی نیست و نیازمند نظارت و برخورد جدی با تخلفات احتمالی است هرچند بهرامی رئیس سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت در ۱۴فروردین یک هفته قبل از صدور فرمان جدید رئیسی هشدار داد که قطع یا کاهش ارز جهانگیری برای واردات دارو عامل افزایش ۶۰۰٪ - ۱۰۰٪ قیمت دارو خواهد شد که شد. لذا علاوه بر استیصال دولت سیزدهم در تامین و تخصیص ارز جهانگیری (ترجیحی) تامین دارو بنابر اظهار رئیسی که اعمال نظارت و برخورد جدی با تخلفات را ضروری دانست هم ناتوان و مستاصل مانده است.
✍️اینکه الیاس فرزند ارشد سردار قالیباف ، عسکری و رضوی مشاورین رئیس مجلس روز گذشته با انتشار توئیت تلاش کردند ضمن عذرخواهی از مردم سفر خارجی ماه مبارک رمضان از خرید سیسمونی در ترکیه بعنوان خطای فردی خانواده عبور کنند نباید مانع از ضرورت بررسی امنیتی اهداف سفر خارجی غیر رسمی همسر سردار قالیباف رئیس مجلس باشد علی الخصوص که مشاورین مذکور انتشار خبر را به ضد انقلاب ، معاندین ، سرویس های جاسوسی و دشمنان نسبت داده باشند که توسط خبرگزاری فارس بازتولید و فارس با انکار اصل سفر شاید آغاز عملیات حمایت از سردار قالیباف را کلید زده باشد.
✍️اینکه خانواده سردار قالیباف فرمانده سابق نیروی انتظامی و رییس فعلی مجلس برای پیگیری چه کاری در ترکیه بودند باید به سرعت و بدور از عوام فریبی پاسخگویی شوند هرچند امیرحسین میراسماعیلی خبرنگار آزاد طی توئیتی ادعا کرد براساس اطلاعات دقیق که در اختیار دارد خانواده سردار قالیباف در سفر به ترکیه نسبت به خرید دو دستگاه آپارتمان لوکس مجتمع اسکایلند محله ماسلاک استانبول مشرف به جنگل بلگراد را به قیمت ۴۰میلیارد تومان خریداری کردند یا خبرنگار دیگری مدعی است قالیباف هم مانند سردار طلایی کانادا را برای سرمایه گذاری و اقامت خانواده انتخاب کرده است. بهرحال شاید تقاطع سکوت مقامات مسئول و افزایش اخبار غیر قابل ارزیابی به شکل گیری شعار تجمع دیروز (ا اردیبهشت) معلمین سراسر کشور منجر شد که فریاد زدند "یه سیسمونی کافیه تا مشکلات حل بشه"
✍️اینکه زاکانی شهردار تهران در تبلیغات انتخاباتی ۱۴۰۰ مدعی شد حداکثر ۲۰٪ مشکلات کشور به تحریم و ۸۰٪ به بی کفایتی ، بی درایتی و بی غیرتی مقامات دولت روحانی باز می گردد چیزی جز تکرار ادعای رئیسی ، رضایی ، جلیلی و بذرپاش در مناظره و قالیباف در تریبون های همزمان نبود اما امروز که رئیسی رئیس جمهور و زاکانی شهردار تهران است باید توضیح دهد ۸۰٪ علل خرابی پله برقی مراکز عمومی ریشه در بی غیرتی کدام مسئول دارد؟
✍️اینکه اعلام شود هزینه تبلیغات فلان شرکت مخابراتی معادل یارانه سالانه پانزده میلیون نفر است یا افزایش بسته های اینترنت را قانونی و درست اعلام کنند تکرار مکرراتی است که از فرط تعدد موارد مشابه دیگر حساسیت برانگیز نیست اما شاید سوال درست این باشد که ابر موسساتی مانند ستاد اجرایی یا بنیاد مستضعفان بعنوان مالکان شبکه های انحصاری مخابراتی ثابت و همراه کشور با درآمدهای غیر قابل محاسبه و تصور مذکور چه می کنند؟ و توسط چه کسی مورد تصمیم گیری قرار می گیرند؟ درآمد انباشته چند دهه گذشته شرکت های مذکور در کنار ده ها و شاید صدها ابر موسسه مشابه که باید تماماً تحت مقررات موسسات عمومی غیر دولتی اداره شوند چه سرانجامی دارند؟ ۲فروردین۰
۱

  تعداد بازديدها: 2718
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=92880
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.