تاريخ انتشار: 22 ارديبهشت 1401 ساعت 01:17:11
عمران‌خان مردم پاکستان را به قیام علیه آمریکا فراخواند

«عمران‌خان» نخست‌وزیر برکنار شده پاکستان بار دیگر واشنگتن را عامل توطئه علیه براندازی دولت خود دانست و ضمن دعوت از هوادارانش برای قیام علیه آمریکا، هشدار داد که وی سکوت نخواهد کرد و مردم پاکستان نیز مقابل یک دولت تحمیلی ساکت نمی‌مانند.
به‌ گزارش ایرنا از رسانه‌های پاکستانی، عمران‌خان طی سخنرانی در اجتماع چندهزار نفری فعالان سیاسی و هواداران حزب تحریک انصاف در شهر «پیشاور» اعلام کرد: دولت وی بر اثر توطئه خارجی و تهدید آمریکا برکنار شده است.وی خطاب به دولت جدید پاکستان هشدار داد که اعتراضات سراسری تا زمان برگزاری انتخابات زودهنگام ادامه خواهد یافت و هواداران وی هرگز ساکت نخواهند ماند.
عمران‌خان از تبانی آمریکا برای تحمیل یک دولت دست‌نشانده در پاکستان انتقاد و اظهار کرد: مردم پاکستان هرگز نیازمند بخشش آمریکا نیستند بلکه خواستار پایان بردگی مقابل قدرت‌های بزرگ هستند.
وی ضمن انتقاد از دیوان عالی پاکستان در ارتباط با لغو انحلال پارلمان و دولت وقت این کشور، به صورت تلویحی تشکیلات قدرتمند نظامی پاکستان را نیز مورد سرزنش قرار داد و گفت: حاکمیت جدید پاکستان به ضرر مردم این کشور و منافع این کشور است.
نخست وزیر برکنار شده پاکستان هشدار داد: انتخابات زودهنگام باید به هر قیمتی در کشور برگزار شود در غیراین صورت حزب تحریک انصاف و هواداران تسلیم نشده و در تمامی شهرهای بزرگ و کوچک به خیابان‌ها ریخته و دست از اعتراض برنمی‌دارند.

  تعداد بازديدها: 1174
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=93049
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.