تاريخ انتشار: 19 خرداد 1401 ساعت 00:48:29
عناصر اسرائیلی تورقوزآباد

✍️اینکه از ترور شهید عماد مغنیه در دمشق (۲۳بهمن۸۶) به ترور حاج قاسم در بغداد (۱۳دی۹۸) یا از ترور شهید صیاد خدایی از فرماندهان عملیاتی سپاه قدس مقابل منزلش به روایتی به بالکن منزل شهید اسماعیلی دیگر فرمانده عملیاتی سپاه قدس در شهر کرج رسیدند یعنی همانطور که زمانی حاج قاسم در یادداشت روی میز اوباما رئیس جمهور ایالات متحده نوشته بود می توانم از اینهم به شما نزدیکتر باشم علی الظاهر می توانند مانند سال های ۶۱ - ۶۰ بسیار نزدیکتر هم باشند که کاترین شکدم یکی از ماموران اعزامی اسرائیل اظهار کرد: دروازه های طلایی برای نفوذ به شهرهای ممنوعه ایران را به ساده ترین شکل ممکن به خدمت گرفته بود.
✍️اینکه رئیسی ، سردار قالیباف و دکتر عبداللهیان حتی در ۲۳ اردیبهشت از توافق خوب برای بازگرداندن آمریکا به تعهدات برجام گفتند یعنی علی الظاهر نگاه مقامات عالی کشورمان در فاجعه استقبال از قطعنامه های فصل هفتمی شورای امنیت (کاغذ پاره) تغییر نکرده است و رئیسی هنوز قادر به درک عمق فاجعه خالی ماندن ده ماهه صندلی نماینده دائمی ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی نیست و اسراییل توانست در چارچوب نابودی برجام ضمن ایجاد همگرایی فوق العاده منجر به صدور اولین بیانیه تحریمی مشترک آمریکا و شش کشور عربی خلیج فارس ، سه کشور اروپایی را هم پس از شش سال مقاومت تا مقابله به اردوی مقابله با تهدید صلح و امنیت جهانی از ناحیه ایران باز گرداند.
✍️اینکه کاندیداهای همسو در مناظره انتخاباتی فروش ارز توسط بانک مرکزی را از مصادیق بارز بی کفایتی تا خیانت اعلام کردند و قوه قضائیه سیف و عراقچی رئیس و معاون ارزی بانک مرکزی را به همین جرائم در مسیر زندان قرار داد که با فرمان مقام معظم رهبری پروژه مذکور ناکام‌ ماند ، حالا براساس اختیارات ویژه تفویضی روسای یکدست سه قوه به بانک مرکزی این بانک می تواند برای مهار سقوط پول ملی به هر اقدامی از جمله بازگشت به سیاست معمول فروش بخشی از ذخائر ارزی از طریق شبکه بانکی و صرافی ها اقدام کند.
✍️اینکه پس از قطعنامه آمریکا و سه کشور اروپایی در مورد عدم همکاری ایران در پاسخگویی شفاف در مورد منشاء آلودگی اتمی سه سایت ورامین ، تورقوزآباد و مریوان حالا سخنگوی سازمان انرژی اتمی پس از تکذیبه های ابتدایی از احتمال آلوده سازی سایت ها توسط عناصر اسرائیلی می گوید یعنی اصل آلودگی مورد اشاره تلویحاً پذیرفته شده و علی رغم خوشبینی رئیسی به توافق خوب تا بازگشت به ۱۳۸۱ راهی نیست.
✍️اینکه چمران رئیس شورای شهر تهران هک سیستم شهرداری تهران را هم عملیات احتمالی عناصر اسرائیل می داند یعنی اثرگذاری امثال کاترین شکدم بسیار جدی است و اراده بررسی نقش امثال طالب زاده تا جوانی که به ادعای شکدم از دروازه های طلایی ورود به شهرهای ممنوعه بودند دیده نمی شود.
✍️اینکه مسئول اداره یکی از مراکز دولتی پس از کسب مجوزهای رسمی حضور در مراسم روز ملی سفارتخانه کشوری را بپذیرد حتماً اقدامی معمول است ، اما حضور وزیر نفت و تعدادی از فرماندهان ارشد نظامی در مهمانی سفارت روسیه قطعاً خلاف تمام پروتکل های سیاسی کشورمان بوده و در هیچ دوره مسبوق به سابقه نیست علی الخصوص که روسیه در شرایط فعلی به بزرگترین رقیب نفت و گاز ایران شناخته می شود ، اما خدا کند که آقای وزیر در برابر مجسمه گریبایدوف و محل اجلاس تهران (استالین ، روزولت و چرچیل) ادای احترام نکرده باشد.
✍️اینکه نهادهای حاکمیتی غیر انتخابی موظف به حمایت از روسای جمهور منتخب مردم هستند و همه باید قدرشناس مقامات و مدیران کارآمد باشیم حتماً حرف درستی است ، اما شاید سوال درست تر این است که باید دقیقاً قدرشناس چه چیزی باشیم؟ آیا گران سازی ۷۰۰٪ - ۱۰۰٪ زندگی معیشتی طی چند ماه مستحق قدرشناسی است؟ آیا شکست مذاکره وین ، عراق و ... نیازمند قدرشناسی است؟ آیا کتمان مستمر در مورد مقطع زمانی خرید و واردات ۱۱۲میلیون دُز واکسن کرونا مستحق قدرشناسی است؟ آیا سقوط ۱۲۰ درصدی قدرت خرید طی دو ماه گذشته مستوجب قدرشناسی است؟
✍️اینکه طی چهار دهه چجه تعداد با کاترین شکدم در کشورمان فعالیت داشتند حتماً کسی نمی داند ، اما از اصول ابتدایی استخدام و بکار گیری عناصر نفوذی انتخاب از میان افراد و مقامات ذی نفوذ ، دارای دسترسی و مرتبط با حلقه های قدرت است ، بنابراین اطلاق عناصر واسط و نفوذی افراد فاقد کمترین دسترسی ، اثرگذاری ، موقعیت و رابطه با حلقه های قدرت صحیح نبوده و اشاره به نشانی غلط و ناکجاآباد است ، چنانکه کاترین شکدم در شرح ماموریت ایجاد شبکه عناصر نفوذی جهت جاسوسی اسرائیل از بکارگیری افرادی تحت عنوان دروازه طلایی ورود به شهرهای ممنوعه قدرت نام میبرد که طبیعتاً نمی توانند خارج از حلقه قدرت رسمی باشند. ۱۸خرداد۰۱

  تعداد بازديدها: 2737
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=93294
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.