تاريخ انتشار: 30 خرداد 1401 ساعت 23:50:12
نماز و توالت ایرانی

✍️اینکه همه اهالی یکدستی در برابر اظهار نظر کارشنای برنامه زنده طبیب شبکه ۳ تلویزیون که گفت: نماز و توالت ایرانی از دلایل گسترش بیماری آرتروز در ایران است ساکتند و گویی قادر به شنیدن و دیدن نیستند اتفاق جدیدی نیست و در تمامی موارد هتاکی و فحاشی به ساحت ارزش های دینی و ملی عناصر جریان مذکور قابل مشاهده است اما هنوز هیچ مقام و فقیهی توضیح نداده است که دلایل قیل و قال اهالی جریان یکدست که همزمان با گسترش اعتراضات اجتماعی - اقتصادی بازنشستگان و معلمان، به یکباره علیه پوستر تبلیغاتی فیلم عنکبوت مقدس قیام کردند دقیقاً چیست؟ آیا پوستر فیلم عنکبوت مقدس هم مانند برنامه زنده شبکه ۳ تلویزیون نماز و توالت ایرانی را عامل شکل گیری و تشدید بیماری اعلام کرده بود؟
✍️اینکه فلان نماینده مجلس شورای اسلامی در توضیح بخشی از راه حل مشکل کاهش ازدواج به نوامیس ایران توصیه می کند که همسری مردان کشورهای همسایه را انتخاب کنند هر چند بعنوان نماد بی غیرتی مورد اعتراض تند سعیدی دیگر نماینده مجلس قرار گرفت اما مانند صدها مورد هتاکی و فحاشی مشابه به مردم ایران با خاموشی و سکوت عناصر جریان یکدست همراه شد گویی از نگاه عناصر یکدستی نه خانی آمده و نه خانی رفته است عناصری که حتی علی رغم اعتراض تند مقام معطم رهبری هنوز هم نسبت به توهین علیه خانواده امام خمینی (س) در مراسم سالگرد حرم امام هنوز هم بر خاموشی خود اصرار دارند و همه صُم و بُکم ساکتند.
✍️اینکه بسیاری از ایرانیان و مراکز مسئول طی سال های گذشته تلاش می کنند تا با مصادره یا به تعبیر تلویزیون سرقت مفاخر ایران مانند مولانا ، خیام ، شیخ الرئیس بوعلی سینا ، سید جمالدین اسد آبادی و .... توسط سایر کشورها مقابله کنند شاید با فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور قزاقستان مبنی بر اصلیت قزاقستانی حکیم ابونصر فارابی استاد‌ یگانه و بی مانند فلسفه ، منطق ، ریاضیات ، پزشکی و موسیقی تاریخ کشورمان به فصل آخر رسیده و همه بپذیرند مفاخری که تا کنون ایرانی شناخته می شدند می توانند غیر ایرانی بوده و البته مورد مباهات ایرانیان و راهکاری برای دستیابی به همگرایی ایران و همسایگان هم باشند.
✍️اینکه علی کریمی از مفاخر محبوب فوتبال کشورمان هم بالاخره با پذیرش تابعیت یا ویزای دائم مانند میلیون ها هم وطن دیگر زندگی در کشوری جز ایران را انتخاب کرد حتماً انتخابی دشوار بوده و قطعاً به فرمایش فلان مجری تلویزیون باید با بسیاری دیگر از ایرانیان بسیار زودتر ایران را ترک می کردند بهرحال مسئولین و مقامات می توانند از علی کریمی اسطوره بسیار محبوب فوتبال و البته دغدغه های اجتماعی - سیاسی کشورمان هم به سادگی مانند مفاخر تاریخ ایران عبور کنند اما ایکاش پیام و پیامد تّرک ایران توسط شخصیت های محبوبی چون علی کریمی به میلیونها جوان ایرانی را هم درک می کردند.
✍️اینکه پس از کلی تیترسازی مقامات و رسانه های جریان یکدست حالا مقام ارشد وزارت نفت رسماً اعلام می کند تفاهم مالی ایران و عراق در مورد بدهی برق و گاز صادراتی ایران به عراق صرفاً به حدود ۲۵٪ - ۲۰٪ از مطالبات مرتبط و قابل برداشت از بانک عراقی نیست بر همه ادعاهای روزهای گذشته خط بطلان کشیده و شاید توجه به این سوال را ایجاد نماید که این همه تبلیغ ادعای دروغ برای چیست؟ و چرا هیچ مقامی صادقانه حداقل برای یکبار به ماهیت و میزان مطالبات غیر قابل دریافت ایران از عراق ، افغانستان ، هند ، چین ، روسیه ، دو کره و ... اشاره نمی کند تا مردم ایران هم با بخشی از تبعات واقعی تحریم اقتصادی یکجانبه آمریکا علیه ایران آشنایی یافته و در مورد تصمیمات و اقدامات منجر به تحریم بیندیشند و راساً در صدد چاره جویی باشند؟
✍️اینکه سرانجام سرقت از بخش تحت حفاظت صندوق امانات شعبه دانشگاه تهران بانک ملی ایران چه شد با توجه به تناقض و نواقص اطلاعات منتشر شده شاید به سختی قابل قضاوت باشد اما سوالی که هنوز از سوی مقامات مسئول مورد توضیح قرار نگرفته و می تواند در آینده از ابهامات لاینحل سیاسی ایران باشدکحسوب شود به ادعایی باز می گردد که معتقد است طراحی سرقت بی سابقه و پُر ابهام از بخش صندوق امانات شعبه درجه یک بانک ملی چیزی جز سرپوش نهادن بر سرقت اسناد متعلق به مرحوم آیت الله هاشمی موجود در یکی از صندوق ها نبوده است. ۳۰خرداد۰۱

  تعداد بازديدها: 2475
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=93396
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.