تاريخ انتشار: 30 تير 1401 ساعت 01:33:56
گوهر عدالت

✍️اینکه پس از منع افراطی نمایش آلات موسیقی حالا به نواختن گیتار با حرکات هیجانی نوازنده و ابراز احساسات ویژه خانم مجری ملبس به چادر تلویزیونی رسیدیم یا همه اهالی جریان یکدست در برابر کفش و ساعت برند امریکایی برخی نمایندگان تا دستگیری فرزند میرسلیم (کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری) به جرم همکار با سازمان منافقین صُم و بُکم ساکتند حرف جدیدی نیست اما باید برای مجری مانکن های چادر تلویزیونی فکری کرد تا حجاب تاریخی شرعی زنان و دختران مومن کشورمان بیش از این در تلویزیون به مضحکه کشیده نشود.
✍️اینکه از جشن مردمی اعیاد مذهبی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی که مبتنی بر وعظ و خطابه روشنگرانه با تاکید بر حکومت عدالت محور علی ابن ابی طالب بود به کارناوال جشن کیک و مفرح بی توجه به توصیف حکمرانی عدالت محور رسیده ایم و از توصیف گوهر عدالت امام علی علیه السلام  خبری نیست و در قالب مراسم شادی از جنس جشن تولد چیزی جز تشدید اختلاف و دشمنی نمی بینیم یعنی آرزوی همسویی و همدلی جز خیالپردازی نخواهد بود.
✍️اینکه کمال خرازی وزیر اسبق امور خارجه و ریاست شورای راهبردی روابط خارجی بر توانمندی ایران در ساخت بمب اتم تاکید کرد با توجه به گذشته خرازی که با ارسال پیامی خطاب به وزیر خارجه وقت پاکستان آزمایش بمب اتمی پاکستان را بعنوان  تولد اولین بمب اتمی اسلامی تبریک گفت عجیب نیست اما باید مشخص گردد اصرار بر ادامه دو دهه ریاست خرازی بر شورای راهبردی روابط خارجی چه دستاوردی داشته و به چه معناست؟ و مسئولیت اظهارات سخیف منجر به تشدید ایران هراسی خرازی با کیست؟ شاید سوال مناسبی است که بپرسیم آیا همین یک کلمه برای ابراز تردید جهانیان و علی الخصوص مردم ایران نسبت به صداقت مقامات کشورمان در عدم تمایل ایران به ساخت بمب اتمی کافی نیست؟
✍️اینکه استاد دولتمند خالُف موسیقیدان و خواننده شهیر تاجیک در برنامه خندوانه تاکید کرد که امروز بعنوان برند تاجیکستان در جهان شناخته می شود حرف جدیدی نیست اما یادآور چهار دهه تلاش بی وقفه حاکمیتی تلویزیون ایران برای لجن مال ساختن چهره بی بدیل موسیقی و آواز کشورمان مرحوم محمدرضا شجریان بود هر چند دولتمند برخلاف تلویزیون ایران در چند نوبت از استاد شجریان به بزرگی و افتخار فارس زبانان یاد کرد تا شاید برخی از مقامات و سیاست گذاران هنر ستیز ایران که در حذف اسطوره های هنری ایران اسلامی ید طولایی داشته و از هیچ اقدامی فروگذار نکردند در برابر مردم ایران و هنر دوستان جهان سرخورده بمانند.
✍️اینکه اردوغان در دیدار مقامات عالی کشورمان تاکید کرد شرکتهای ترک را به سرمایه گذاری و گسترش فعالیت در ایران تشویق می کنیم قطعاً در چارچوب راهبرد گسترش مبادلات تجاری جهانی ترکیه قرار داشته و حرف درستی است اما ایکاش یکی از مقامات عالی ایران شهامت داشت و در برابر دوربین از چرایی بی رغبتی ترکها از حضور مستقیم و رسمی در بازار ایران می پرسیدند تا اردوغان بدون ملاحظه قصه پردازان ایران به دلایل اصلی ناممکن بودن حضور در ایران اشاره کند.
✍️اینکه عبداللهیان وزیر خارجه رئیسی از شرکت پوتین و اردوغان در دور هفتم نشست یک روزه آستانه تحت عنوان  ایران مرکز دیپلماسی پویا یاد کرد برای وی هرجی نیست اما اینکه مقام معظم رهبری و رئیس جمهور مجدداً و به صراحت حمله و اشغال اوکراین را بعنوان نماد عقلانیت روسیه تایید کردند یا از پیروزی آذربایجان مورد حمایت ترکها در جنگ با ارمنستان تمجید کردند یعنی پوتین و اردوغان دستاورد خوبی داشتند                                                                                اما تمرکز مقامات کشورمان بر مسئله سوریه کسب دستاوردی قابل اعتنا برای مردم ایران را در هاله ابهام قرار داده است.
✍️اینکه صفار هرندی از همفکران میرسلیم در موتلفه اسلامی  و مجمع تشخیص مصلحت نظام در دفاع از ابقاء جنتی ۹۵ ساله در شورای نگهبان اعلام کرد چه دوست داشته باشیم و چه دوست نداشته باشیم شورای نگهبان جزء سه نهاد اصلی کشور است و موضع جنتی موضوع نظام است حرفی نیست اما ایکاش هرندی وزیر ارشاد احمدی نژاد قادر به قبول این واقعیت بود که امثال جریان نواب صفوی با تصور بسته بودن مجاری قانونی اعتراض و اصلاح امور دست به قتل و ترور زدند یا امام خمینی (ره) چاره را در برپایی اعتراض ، شورش و قیام مردم علیه حکومت دید ، امامی که قیام عمومی علیه حاکمیت قوانین بد را حق مسلم آیندگان و یوم الله دیگر نامید.
✍️اینکه تصویر جدید ماموران پلیس در برخورد با مادران دو دختر بازداشتی از طرف فرماندهی پلیس محکوم و وعده برخورد قانونی ابلاغ گردید حتماً قابل تقدیر است اما فرماندهی فراجا و ستاد کل نیروهای مسلح با مشاهده موارد مشابه باید در صدد ریشه یابی خشونت گرایی و تَحکم ماموران علیه مردم باشند . ۲۹تیر۰۱

  تعداد بازديدها: 1818
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=93643
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.