تاريخ انتشار: 10 بهمن 1401 ساعت 22:52:56
رادیوی فدراسیون فوتبال روی موج تکذیب!

گزینه های مطرح شده در رسانه های برای هدایت تیم ملی یکی پس از دیگری تکذیب می شوند.

جی پلاس؛ در شرایطی که بیش از 40 روز از پایان جام جهانی می گذرد، تیم ملی فوتبال ایران هنوز بلاتکلیف است. این در حالی است که کارشناسان معتقدند با توجه به نزدیک بودن رقابت های جام ملت های آسیا بهتر است که تکلیف نیمکت ایران هر چه زودتر مشخص شود. با این حال در این مدت فدراسیون فوتبال کاری جز تکذیب اسامی مطرح شده نداشته است.

پس از این که نشریه اسپانیایی آس اسپانیا از تمایل فدراسیون فوتبال برای مذاکره با پاکو خمس، مربی اسپانیایی تیم تراکتور خبر داد، فدراسیون فوتبال این خبر را تکذیب و اعلام کرد برنامه ای برای مذاکره با خمس نداشته و ندارد.

این اتفاق پیش از این درباره هکتور کوپر نیز رخ داده بود و فدراسیون مذاکره با وی تکذیب کرده بود. کاری که این روزها فدراسیون نشینان خوب یاد گرفته اند تکذیب پیاپی اسم های مطرح شده است. این که چه زمانی قرار است یک اسم تایید شود و یا حداقل تکذیب نشود مشخص نیست.

از سوی دیگر گزینه های مطرح شده توسط تاج، رئیس فدراسیون فوتبال نیز کاملا بداهه گویی بوده است. اشخاصی مانند نکونام، قلعه نویی مجیدی و ... که همگی تیم دارند و هیچ مذاکره ای هم با باشگاه شان انجام نشده است. خود کی روش هم که فعلا در ایران نیست و صحبت هایی درباره حضورش در قطر مطرح شده است.

کمیته فنی فدراسیون فوتبال که روی کاغذ باید به مربی انتخاب شده اوکی بدهد خودش در بلاتکلیف ترین وضعیت ممکن است. به گونه ای که قاسمپور با ناراحتی از بی اعتمادی فدراسیون، بارها در مصاحبه هایش نسبت به بی توجهی صورت گرفته به نظرات اعضای این کمیته اعتراض کرده است.

بحث مربی موقت نیز یکی از گزینه هایی است که فدراسیون بدش نمی آید به سراغ آن برود. بدان معنا که یک مربی موقت که از نظر فنی ممکن است چندان نام بزرگی هم نباشد معرفی شود. این گزینه نیازمند گذر زمان است. چرا که اصلی ترین بهانه برای انتخاب مربی موقت نبود وقت است تا بتوان با عذر این که زمان کافی وجود ندارد، افکار عمومی و جامعه فوتبال را نسبت به انتخاب مربی (احتمالا) دم دستی قانع کرد. اگر این گزینه مدنظر فدراسیون فوتبال باشد این نهاد به درستی در حال فراهم کردن مقدماتش است یعنی وقت کشتن!

البته وقت کشتن می تواند دلیل دیگری نیز داشته باشد؛ مشخص شدن بودجه و اعتبار فدراسیون فوتبال در بودجه 1402. شاید تاج و دوستان منتظرند گشایشی خاص در مجلس یا دولت رخ دهد و آنها بتوانند با دریافت بودجه یک مربی سرشناس و گرانقیمت را استخدام کنند که البته در این صورت نظر به سابقه درخشان دوستان، احتمال ساخت فصل دوم سریال ویلموتس نیز وجود دارد!

  تعداد بازديدها: 465
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=95298
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.