تاريخ انتشار: 18 اسفند 1401 ساعت 03:42:51
حمله به مدارس و نگرانی و اضطراب خانواده ها

✍️اینکه اخیراً تعدادی از چهره های ترکیه با انتساب به مشارکت یا ارتباط با عناصر کودتا علیه دولت اردفان بازداشت شدند یعنی جریان سیاسی و حاکمیتی اردوغان سالیان سال میتوانند با اشاره به کودتای مذکور هر کس در هر موقعیت اجتماعی را به جرم امنیتی بازداشت و از مدار سیاست تا اقتصاد ترکیه حذف نمایند. شیوه مرسومی که در بسیاری از کشورهای برخوردار از کلونی‌های قدرت متمایل به پایداری و ماندگاری قابل مشاهده و استناد است چنانکه دولت امریکا با تکیه بر حادثه حمله به برجهای دوقلو پروژه مبارزه با تروریسم را آغاز و خود را مجاز به کشور گشایی تا هر شکلی از بازداشت و زندانی سازی افراد در زندان‌های خارج از قوانین جاری آمریکا اعلام کرد.
✍️اینکه حمله به مدارس و حواشی ایجاد شده مردم را به بحران نگرانی و اضطراب خانواده ها و اولیای مدارس رسانده و حالا با جنایت نامیده شدن میتواند به شدیدترین جرائم امنیتی برای متهمان احتمالی که از دشمن صاحب جنگ ترکیبی آنسوی دنیا آغاز و به ادعای برخی مقامات مسئول و با توجه به گستردگی مسموم سازی در کشور تا معلمان و کادر مدارس یا دختران دانش آموز و والدینشان امتداد یافته و هزاران نفر در هر نقطه از کشور را هم بعنوان نیروهای عملیاتی تا پشتیبان شامل گردد میتواند به معنای پروژه فراموش سازی بسیاری از سوالات و ابهامات مرتبط با مدیریت ملی و دولتی باشد.
✍️اینکه رئیس قوه قضاییه با شدت از برخورد جدی و قاطع با مسموم سازی مدارس به میدان آمده در اظهاراتی به ابلاغ دستور تشکیل فوری شعبات ویژه در تمام استان‌ها به تعداد مورد نیاز برای برخورد در حد جرم افساد فی الارض اشاره کرد یعنی رئیس قوه قضاییه پیش از اینکه گزارش عملکرد سه ماهه ضابطین قضایی را در مورد شناسایی و دستگیری طراحان و عوامل اطلاعاتی، عملیاتی تا پشتیبانی مسموم سازی مدارس کشور طی سه ماه گدشته را ارائه کند که قطعاً حتی کشورهایی در حد و اندازه آمریکا و روسیه هم بدون در اختیار داشتن طیف گسترده امکانات و عوامل انسانی نه در کشوری با صریح امنیتی بالای ایران هم قادر به چنین عملیاتی نیستند حتماً نیازمند سازمانی بسیار گسترده و دارای دسترسی آسان و مطمین به پشتیبانی در حد ملی است سازمان قدرتمندی که بتواند با برخورداری از ضریب نفوذ و هماهنگی بسیار بالا نزدیک به بیست هدف را طی چند ساعت در قلب تهران تا شهرهای دور و پراکنده ساماندهی کند بدون اینکه هیچ کس و هیچ دوربینی چیزی دیده و ثبت کرده باشند.
✍️اگر فشار اطلاع رسانی مردم از طریق فضای غیر رسمی و تحت کنترل نهادهای حاکمیتی و دولتی نبود مقامات کشورمان حاضر به پذیرش و تمکین در برابر حمله به مدارس دخترانه بعنوان حقیقتی غیرقابل انکار بودند؟ آیا مانند سه ماه گذشته سکوت نمی کردند؟ آیا کسی از وقوع جنایت علیه بشریت اظهار می کرد؟ ۱۵اسفند

  تعداد بازديدها: 1399
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=95635
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.