تاريخ انتشار: 19 اسفند 1401 ساعت 00:33:33
سید حسن نصرالله: آمریکا به دنبال ترویج همجنسگرایی در مدارس و دانشگاه‌های سایر کشورهاست

فارس: دبیر کل حزب الله لبنان بعد از ظهر  پنجشنبه در جشنی که مؤسسه اسلامی آموزش و پرورش برگزار کرد، سخنرانی کرد و گفت که آمریکا در تلاش است همجنسگرایی را به یک فرهنگ عادی تبدیل کند.

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان بعد از ظهر امروز پنجشنبه در جشنی که مؤسسه اسلامی آموزش و پرورش برگزار کرد و به مناسبت میلاد امام زمان (عجل) بود، سخنرانی کرد.

نصرالله در آغاز سخنرانی، ضمن تبریک روز معلم به همه معلمان لبنان در سالگرد تأسیس مدارس امام مهدی (عج)، گفت: جا دارد از همه برادران و خواهرانی که طی سالهای گذشته آنان را از دست دادیم، یاد کنیم. در سالهای اخیر، تلاش معلمان دو چندان شد؛ به ویژه در دوران کرونا و شرایط معیشتی دشواری که لبنان با آن روبروست، ایستادگی شما (معلمان)، قابل تقدیر است.

آمریکا به دنبال عادی‌انگاری همجنسگرایی است

وی با اشاره به اینکه امروز خطرات زیادی متوجه نسل کنونی است، ادامه داد: علت این است که همه چیز به روی آنان باز است. در گذشته، نظارتی بر روی رسانه‌ها از سوی خانواده‌ها وجود داشت، ولی امروز وجود ندارد. امروز هر ارزش دینی که وجود دارد، تلاش می‌شود، کنار گذاشته شود. این مسئله در شیوه‌های درسی مشهود است. آمریکاییها هم در این زمینه تلاش کردند فرهنگ همجنسگرایی را ترویج دهند و آن را به یک فرهنگ عادی در مدارس و دانشگاهها تبدیل کنند.

به گزارش شبکه المیادین، دبیر کل حزب الله با بیان اینکه شیوع مواد مخدر در مدارس و دانشگاهها هم یکی از خطراتی است که جوانان امروز با آن روبرو هستند، تصریح کرد: پرورش یکی از مهمترین وظایف معلمان است. لذا معلمان نباید به آموزش فقط به عنوان یک شغل نگاه کنند، بلکه باید روحیه انسانی و جهادی را به آن بیافزایند.

نصرالله با بیان اینکه با توجه به اوضاع معیشتی دشوار در لبنان، وضعیت معلمان این کشور نیز بسیار وخیم است، افزود: دولت باید به وعده‌های خود در قبال معلمان عمل کند. آنچه دولت برای آنان انجام داده است، کافی نیست. البته وضعیت مالی دولت هم بسیار سخت است. من به دنبال دفاع از دولت نیستم، ولی شرایط دشوار است.

وی در ادامه به میلاد با سعادت امام عصر (عج) پرداخت و گفت: مهمترین نکته در خصوص این دوران، حفظ امیدواری است؛ زیرا هر کس که به خداوند تعالی ایمان داشته باشد، این انسان نمی‌تواند ناامید شود. ما حتی در مقاومت و جنگ خود بر این اساس (امید به خدا) زندگی می‌کنیم. امید به آینده در همه ادیان وجود دارد.

دبیر کل حزب الله با اشاره به اینکه امید بیشترین چیزی است که در این دوران به آن نیازمندیم، به اشغالگری رژیم موقت صهیونیستی در سال ۱۹۸۲ پرداخت و گفت: در آن زمان گفته می‌شد که امکان ندارد سرزمین خود را آزاد کنیم و بدین ترتیب، لبنان وارد دوره اسرائیلی شد. خطرناکترین چیز در آن دوران، تسلیم شدن در برابر اسرائیل بود، به دور از آزادی، کرامت، شرافت. مردم همه ناامید بودند، اما حزب الله امیدوارانه وارد شد.

عامل پیروزی حزب الله در برابر اسرائیل، امید بود

وی با بیان اینکه در نتیجه مقاومت، حزب الله موفق شد به پیروزیهای سریعی دست پیدا کند، عنوان کرد: حزب الله در سال ۲۰۰۰ به مقاومت ادامه داد و در سال ۲۰۰۶ با این امید، ایستادگی کرد. ما گفتیم که می‌توانیم ارتش شکست ناپذیر اسرائیل را شکست دهیم. نتیجه امید، مقاومت بود و نتیجه ناامیدی شکست.

دبیر کل حزب الله افزود: پس از چند سال که آمریکا وارد منطقه شد و افغانستان را به اشغال خود درآورد، همان تریبونها و رسانه‌های غربی تلاش کردند، ناامیدی را بر ملتهای منطقه تحمیل کنند، ولی پس از چند سال آمریکا شکست خورد و نقشه خاورمیانه جدید ناکام ماند.

کشتار بئر العبد نقشه آمریکا بود

نصرالله گریزی به کشتار «بئر العبد» در سال ۱۹۸۵ زد گفت: در آن کشتار، آیت الله محمد حسین فضل الله، هدف انفجار بود. این، تصمیم، توسط آمریکا و عاملان منطقه‌‌ای و لبنانی اتخاذ شد. بیش از ۷۵ نفر شهید و ۲۷۰ نفر زخمی شدند. بیشتر شهدا، زنان و کودکان بودند، ولی آیت الله فضل الله، جان سالم به در برد. هدف از ان عملیات، ایجاد ترس و وحشت و ناامید بود.

وی با بیان اینکه در بحران سیاسی و معیشتی لبنان هم نباید ناامید شد و نتیجه این ناامیدی، تسلیم شدن است، در پایان خاطر نشان کرد: ما نباید تسلیم شویم. از ما انتظار نداشته باشید، تسلیم شویم. به کسانی هم که ما را به قتل و محاصره تهدید می‌کنند، می‌گوییم که ما با قتل تسلیم نمی‌شویم و اراده ما به هیچ وجه متزلزل نخواهد شد. معتقدیم که راه حل وجود دارد. افراد ترسو، نمی‌توانند واقعیت را تغییر دهند، مقاومت ایجاد کنند یا خاک را آزاد کنند. نباید تسلیم شروط بین‌المللی و منطقه‌ای شویم؛ زیرا کسانی که تسلیم شدند، نجات پیدا نکردند.

  تعداد بازديدها: 921
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=95647
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.