تاريخ انتشار: 22 اسفند 1401 ساعت 23:57:13
هشدار 92 قانونگذار آمریکایی به بایدن درباره اقدامات افراطی رژیم صهیونیستی

نیویورک – ایرنا- 92 قانونگذار دموکرات آمریکایی در نامه‌ای به جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کردند که تغییرات پیشنهادی در قوه قضاییه اسرائیل «دموکراسی اسرائیل را به خطر می‌اندازد، که به نوبه خود پایه‌های روابط آمریکا و اسرائیل را تضعیف می‌کند».
به گزارش ایرنا، در نامه این 92 قانونگذار آمریکایی خطاب به جو بایدن آمده است: ما از شما می‌خواهیم که از همه ابزارهای دیپلماتیک موجود برای جلوگیری از آسیب بیشتر دولت افراطی اسرائیل به نهادهای دموکراتیک و تضعیف ظرفیت در روابط با آمریکا استفاده کنید.
قانونگذاران دموکرات به رهبری جیم مک گاورن، رزا دلاورو و یان شاکوفسکی در نامه خود افزودند که محدود کردن اختیار قوه قضاییه و کنترل آن بر اقدامات دولت اسرائیل، به قانونگذاران راستگرای افراطی را که به دنبال تثبیت شهرک‌سازی در کرانه باختری و پیشبرد هدف الحاق (سرزمین‌های فلسطینی) هستند، قدرت می‌دهد و این اقدامات موجودیت اسرائیل را تهدید می‌کند.
آنها از بایدن خواسته‌اند تا "به صراحت اعلام کند که آمریکا قاطعانه با هرگونه حرکت به سمت الحاق سرزمین‌های فلسطینی که دولت اسرائیل ممکن است در نتیجه" تغییرات قضایی آن را دنبال کند، مخالفت خواهد کرد.

  تعداد بازديدها: 485
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=95679
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.