تاريخ انتشار: 14 ارديبهشت 1402 ساعت 01:09:11
انجمن مشروطه محمدی(ص)

✍️اینکه راهزنان دریایی سومالی به فرمایش سرلشکر رضایی در تبلیغات انتخاباتی به الگوی کسب درآمد ارزی کشورمان در تنگه هرمز و خلیج همیشه فارس ایران تبدیل شود حتماً تکرار الگوی موفق داخلی در برخورد اتباع و ایرانیان دو تابعیتی است. اما تلاش ایران برای جایگزین سازی سواحل مُکران دریای عمان بجای بنادر شهید رجایی تا بندر امام و خرمشهر و ... در حالی خلیج همیشه فارس ما را به بی ارزش ترین روزهای اقتصادی - سیاسی نزدیک کرد که سواحل خلیج باصطلاح عربی یا حتی خلیج شیخ نشین ها تا عراق به جایگاه یکی از بزرگترین مقصد تجاری، پروازی، ورزشی، توریستی تا تفریحی و درمانی و ... نزدیک می شوند.
✍️اینکه با توجه به شرایط مذکور ادعا شود که با اراده خود به سمت انتهای چاه خود خواسته و خود ساخته دست و پا می زنیم گزافه نیست علی الخصوص که رئیسی در سفر سوریه به دهها میلیارد دلار طلب مردم ایران اشاره نکرده و فقط ایران را دوست روزهای سخت معرفی می کند در حالیکه مردم زیر خط فقر ایران در تهیه اقساطی اقلام معیشت ابتدایی به خرید اسکلت مرغ رسیدند و حتی راهی برای بازگشت به روزهای خوش زندگی زیر "خط فقر" ندارند. مردمی که حالا سنگک ۳۵ هزار تومانی را تجربه می کنند. سونامی بزرگ مهاجرت نخبگان و دارندگان مهارت شغلی در حال گسترش است و مردم هنوز در برابر چرایی و چگونگی مهاجرت فرزند تئوریسین و پدر معنوی نخبگان دولت رئیسی به اورشلیم اسرائیل صُم و بُکم یکدست ساکتند.
✍️اینکه بنابر روایت مجتبی راعی کارگردان سریال آتش و باد تلویزیون، حضرت اشرف قوام (والی شیراز) برای مقابله با جریان مشروطه خواهی که برای برپایی عدالت و تشکیل عدالتخانه توسط منتخبین مردم در تلاش بودند، انجمن مشروطه محمدی(ص) را برای ایجاد انحراف در روند مشروطه و به انزوا کشاندن مشروطه خواهان راستین تشکلی انحرافی و فاسد را برپا کرد حرف جدیدی نیست و قبلاً توسط مرحوم علی حاتمی در صحنه گردانی خان مظفر سریال هزار دستان و در اختیار گرفتن انجمن مخفی مجازات دیده بودیم انجمنی که برای هدف قراردادن حکام فاسد تاسیس شده بود و به ابزاری برای نابودی انقلابیون تبدیل شد و امثال شعبون استخونی عناصر میدانی اجرای حکم علیه روشنفکران و آزادی خواهان شدند. چنانکه دمکراسی یا حق برکناری بدون هزینه حکام توسط مردم با حق حاکمیت بی چون و چرا حاکم بر مردم تعبیر شد.
 ✍️اینکه علی رغم تاکید مکرر حضرت امام خمینی مبنی بر مراقبت و حفظ نیروهای خالق انقلاب اسلامی و مجاهدان دفاع مقدس و ممانعت از افتادن انقلاب به دست نااهلان شاهدیم که چگونه کرسی آزاد اندیشی دینی استاد شهید مرتضی مطهری تا شهید آیت الله بهشتی به صاحبان اعتقادات فرقه گرای متحجر رسید. باید دید چگونه خانواده های صاحب پنج پسر که طی هشت سال جنگ خود و فرزندانشان هرگز جنگ ندیدند و به فرمایش امام راحل حتی بدتر از اسراییل بودند الگوی رزمنده و فرمانده دفاع مقدس شوند و فرمانده عالی دفاع مقدس را به انواع تهمت و دروغ بکوبند.

✍️اینکه لباس روحانیت که برای ما ایرانیان نشانه دین شناخته و مورد احترام و حمایت تام بود آرام آرام برخی از متدینین کشور پایبندی به دین و حفظ اخلاق را در حفظ فاصله از روحانیت می بینند. شاید گرایش برخی جوانان و حتی نوجوانان به مسلک و حلقه های عرفان غیر دینی و دروغین و ... تا صدها نحله فکری شیطان پرستانه چیزی جز دین گریزی نباشد به این دلیل که برخی از روحانیونی که پس نشستن بر صندلی قدرت و مِکنت رسالت پیامبران خدا را تنها ایجاد و حفظ قدرت حکمرانی معنا کردند و اخلاق رابهانه دشمنان در مواجهه با دین نامیدند.. ۱۳اردیبهشت


 

  تعداد بازديدها: 1204
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=96078
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.