تاريخ انتشار: 21 خرداد 1402 ساعت 01:07:40
پان آذریسم حماقت

✍اینکه وزارت بازرگانی سابق از تشکیل وزارت صنعت، معدن و تجارت تفکیک و در آستانه شکل گیری مجدد است حرف جدیدی نیست اما چرایی ایستادگی تمام قد همین مجلس در برابر پیگیری همین موضوع توسط دولت روحانی شاید نیازمند توضیحی کوتاه باشد هرچند وقتی همه قدرت حاکمیت بنابر تکلیف انقلابی گری بر خروج تا آتش زدن برجام فریاد می کشیدند و حالا همه با هم تلاش برای احیای پیکر بی جان برجام را قهرمانانه می دانند.
✍اینکه رئیسی در سفر به آذربایجان شرقی و اعلام احیای ۲۰۰ مجموعه تولیدی با ۶۷ هزار نیروی شاغل اظهار کرد: ساخت موشک افتخار است ولی تولید قدرت فقط ساخت موشک نیست با احیاء و راه اندازی صنایع و تولید قدرت می شود حرف جدیدی نیست اما ایکاش توصیح می داد ۲۰۰ مجتمع صنعتی تولیدی مذکور در دوره کدام رئیس جمهور ایجاد و در کدام دوره و چرا خاموش و تعطیل شدند؟ چرا رئیس جمهور سابق به جرم ایجاد همین صنایع و گسترش تولید در ایران و شاداب سازی نیروهای شاغل به ترویج و بسط دنیا پرستی و اشراف گرایی متهم و مورد بدترین ناسزاها و فشارها قرار گرفت؟ ایکاش رئیسی در مورد تقویم تعطیلی صنایع و مجموعه های تولیدی کشور توضیح دهد؟ ایکاش با استناد به اسناد و مدارک از رابطه تحریم اقتصادی بین المللی  ایران و تعطیلی اقتصاد و ۲۰۰ مجموعه مذکور با ۶۷ هزار نیروی شاغل در آذربایجان بگوید؟
✍اینکه چرا مقامات و رسانه های اسرائیلی با هیجان خاصی اخبار موشکی خرمشهر و فتاح را دنبال و منعکس می کنند و در صورت رونمایی از کلاهک اتمی قابل حمل با فتاح شاید حتی بیش از امروز هیجانزده باشند که لزوماً فقط به معنای افزایش سطح وحشت از نابودی نیست و می تواند به منزله جذب مساعدت های جهانی هم باشد.
✍اینکه حسین علوی خواهرزاده حسین شریعتمداری هم مانند هزاران تن از فرزندان و دامادهای مقامات علی رغم رجز خوانی های بسیار بزرگان خانواده و مانند دوران دفاع مقدس هرگز شرف یا فرصت حضور در میادین شهادت خیز مانند دفاع از حرم و دفاع خیابانی از امنیت را نداشتند حرف جدیدی نیست و در دوران دفاع مقدس که جوانان با شرافت و غیرت می جنگیدند امثال وی هم بسیار بودند. اما سردار ضرغامی و قائم مقامش دارابی باید حداقل یکبار  توضیح دهند خواهرزاده و برادرزاده هایی از جنس علوی را براساس کدام ضوابط و مراحل گزینش مدیریتی مورد لطف قرار داده و بر مسند نشاندند هرچند می توانند از وضعیت فرزندان و دامادهای خود هم بگویند.
✍اینکه فردی در جایگاه رئیس جمهور ایران کلماتی به سان عنصر ضد امنیتی پان آذریسم بگوید با توطئه نمی توان بین مردم آذربایجان ایران و جمهوری آذربایجان  فاصله انداخت می تواند بر شائبه گسترگی عناصر نفوذی باکو تاکید داشته باشد. اما حداقل انتظار از فردی با سوابق نظامی - امنیتی سردار وحیدی وزیر کشور این است که بداند روابط کشورها هرگز براساس رفاقت و برادر و خواهری شکل نگرفته و تنها ملاک و دلیل گسترش یا گسست روابط کشورها با هدف تامین مصالح، منافع و امنیت بلند مدت مدت و پایدار کشورها شکل می گیرد .
✍اینکه سفر استانی را به بازی استقبال با شکوه رساندند قطعاً هرگز قابل رقابت با سفرهای استانی متفاوت حجت الاسلام سید محمد خاتمی و دکتر محمود احمدی نژاد و حتی حجت الاسلام روحانی نخواهد بود اما می تواند به منزله آغاز پروژه حکمرانی برای مشارکت نمایی از انتخابات اسفند ماه باشد. ۲۰خرداد

  تعداد بازديدها: 1310
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=96395
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.