تاريخ انتشار: 10 تير 1402 ساعت 00:09:00
خاورمیانه مرفه یکپارچه

✍️اینکه خانمی با تخصص بهداشت باروری و بدون یک روز سابقه دیپلماتیک به سفارت در فنلاند منصوب شود حرف جدیدی نیست. اما شاهزاده ریما دختر شاهزاده بندر آل سعود (سفیر پیشین عربستان در واشنگتن ۲۰۰۵ - ۱۹۸۳) که ساکن و فارغ التحصیل واشنگتن است بعنوان اولین سفیر زن سعودی پس از انتصاب در مصاحبه با NBC آمریکا اظهار کرد؛ بخشی از سند چشم انداز ۲۰۳۰ پادشاهی سعودی به هدف راهبردی خاورمیانه متحد یکپارچه مرفه اشاره دارد. شاهزاده سعودی تاکید کرد پادشاهی سعودی در راستای تحقق خاورمیانه متحد یکپارچه مرفه از صلح فلسطین با اسرائیل و طرح عادی سازی روابط در خاورمیانه حمایت می کند. اما شاید پادشاهی سعودی در هدفگذاری خاورمیانه متحد یکپارچه مرفه در سند چشم انداز ۲۰۳۰ از هدفگذاری در سند چشم اندازه ایران تحت عنوان ایران کشور اول منطقه عبرت گرفته باشد.
✍️اینکه پلیس سوئد طبق قوانین و قواعد این کشور با درخواست تجمع اعتراضی و قرآن‌سوزی عید قربان در مقابل مسجد استکهلم موافقت کرد بنابر اظهارات غیر قابل قبول نخست وزیر و پلیس سوئد به معنای تائید انگیزه و عمل پتاهنده ۳۷ ساله عراقی نیست. اما پناهنده ۳۷ ساله عراقی سوزاننده قرآن شاید مبتلا به تفکر سلفی و تکفیری است که از تبلیغ اسلام مهربان به وحشت افتاده است. شاید در انتظار ظهور معجزه الهی در جایگزین سازی هدیه آسمانی بجای اسماعیل به دست ابراهیم بود. شاید شیطانی در لباس مسلمانی است که از بازگشت ایران به حج می هراسد. شاید نماد مقابله با قرآن گروه های تکفیری از جنس داعش یا مصداق جهل مطلق مبتلا به خشونت است.
✍️اینکه رئیسی افزایش قیمت محصولات پتروشیمی را جهت بررسی دقیق به وزیر دادگستری ارجاع داد در حالیکه مصوبه ۱۷اردیبهشت۱۴۰۲ هیات دولتش مبنی بر افزایش قیمت سوخت و خوراک پتروشیمی توسط مخبر معاون اولش جهت اجرا ابلاغ شده است شاید به عدم توجه رئیسی از مصوبه ۱۷ اردیبهشت اشاره داشته باشد.
✍️ایکاش دادستان محترم توضیح دهد چرا در برابر اظهارات موهن برخی روحانی و مداح که از تریبون رسمی برخوردارند ساکت است؟ چرا فردی که مدعی است امام علی علیه السلام از میانه دیوار طعام فرزندانش را دریافت می کرد یا .... به جرم هجو ائمه اطهار (علیهم السلام) به میز محاکمه نمی کشاند؟
✍️اینکه فرانسه را در اعتراض به کشته شدن نوجوان ۱۷ ساله ، غرق در آتش و تخریب اماکن عمومی تا فروشگاهها نمایش می دهند و خبر از جراحت صدها پلیس ضد شورش تا به آتش کشیدن خودروهای پلیس و وضعیت اضطراری اعلام شده است و بسیاری دیگر اما هنوز هیچ مقام فرانسوی معترضین را به اخلال در امنیت ملی تا همسویی با دشمنان فرانسه یا دمکراسی و ... متهم نمی کند. ۹ تیر

  تعداد بازديدها: 1425
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=96558
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.