تاريخ انتشار: 22 بهمن 1402 ساعت 00:31:06
سربازان اسرائیلی که تجهیزات خود را می فروشند

نظامیان ذخیره رژیم صهیونیستی برای به دست آوردن پول بسیاری از تجهیزات نظامی خود را به فروش می‌گذارند.

به گزارش خبرآنلاین، روزنامه صهیونیستی کالکالیست فعال در عرصه اقتصادی فاش کرد سربازان ذخیره ارتش رژیم اشغالگر به دلیل کمبود منابع مالی اولیه در پی وقوع جنگ در نوار غزه، مجبور به فروش تجهیزات نظامی خود برای به دست آوردن پول هستند.

به گزارش الجزیره، این روزنامه نوشت ده‌ها سرباز ذخیره ارتش اشغالگر با انتشار آگهی‌های گوناگون در شبکه‌های اجتماعی، تجهیزات و ابزارهای مختلف جنگی خود را با قیمت پایین عرضه می‌کنند.

این روزنامه شهادت سربازانی را منتشر کرده که با تجهیزات جنگی نو و استفاده نشده به خانه‌های خود بازگشته‌اند در حالیکه ارزش این سلاح‌ها به ده‌ها و صدها هزار شکِل (واحد پول رژیم صهیونیستی) می‌رسد.

به گزارش ایسنا، گزارش‌ها حاکی از آن است که برخی از نظامیان، این تجهیزات را برای استفاده در زمان‌های آینده در خانه‌های خود ذخیره می‌کنند و بسیاری هم ترجیح می‌دهند برای سود مالی آنها را بفروشند.

این روزنامه گسترش روز افزون این پدیده و تبلیغات زیاد برای فروش سلاح‌ها را عمدتاً ناشی از داستان ارتش رژیم صهیونیستی می‌داند که از مأموریت اصلی خود غافل شده و نتوانسته است تجهیزات اولیه رزمی را در اختیار سربازان ذخیره ای قرار دهد که برای مبارزه با حماس و حزب‌الله فرستاده بود.

این منبع نوشت: هزاران سربازی که به جنگ غزه و مرز شمالی با لبنان اعزام شده بودند، با تجهیزات قدیمی، مفقود شده یا تجهیزات نامربوط مواجه شدند و پس از اینکه متوجه شدند ارتش قادر به تهیه این تجهیزات برای آنها نخواهد بود به تامین کنندگان مالی یا خرید تجهیزات در شبکه‌های اجتماعی روی آوردند.

کالکالیست به نقل از یکی از افسران ارشد ارتش رژیم صهیونیستی که نخواست نامش فاش شود، نوشت: کمبود تجهیزات جنگی به این دلیل است که ارتش برای یک جنگ همه جانبه که شامل استخدام و بهره گیری از صدها یا هزاران سرباز ذخیره باشد، آماده نبود.

به نقل از میدل ایست نیوز، گفتنی است ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر گذشته جنگی ویرانگر را در نوار غزه آغاز کرده است که علاوه بر یک فاجعه انسانی بی‌سابقه و تخریب گسترده زیرساخت‌ها قریب به 30 هزار شهید و 67 هزار مجروح بر جای گذاشته است که بیشتر آنها کودک و زن هستند.

  تعداد بازديدها: 184
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=98998
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.