تاريخ انتشار: 19 اسفند 1402 ساعت 23:25:08
غرب و دروغ بزرگ دفاع از حقوق زن

دیروز (هشتم مارس) روز جهانی زن بود. به همین مناسبت «نهاد زنان سازمان ملل متحد» آماری از وضعیت زنان و کودکان غزه که بیش از 5 ماه است تحت شدیدترین بمباران‌ها، حملات توپخانه‌ای و محاصره غذائی رژیم صهیونیستی قرار دارند منتشر کرد، آماری که مایه شرمساری هر انسان باوجدانی است.
در این آمار که جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان آن را به نقل از نهاد زنان سازمان ملل اعلام کرده نکات تکان‌دهنده‌ای وجود دارد. براساس این آمار،
-‌ در غزه هیچکس در هیچ نقطه‌ای در امنیت نیست.
-‌ 70 درصد از شهدای غزه، زن و کودک هستند.
-‌ هر یک ساعت، دو مادر در غزه به شهادت می‌رسند.
-‌ در اثر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه 3000 زن همسرانشان را از دست داده‌اند.
-‌ در این جنایات، 000/10 کودک پدرانشان را از دست داده‌اند.
-‌ جنایات صهیونیست‌ها در غزه تاکنون منجر به بی‌خانمان شدن یک میلیون زن و کودک شده است.
-‌ تعداد زنان شهید در غزه تاکنون به 9 هزار نفر رسیده است.
-‌ حدود 80 درصد از مادران غزه ناچارند از وعده‌های غذائی خود که کم و فاقد انرژی کافی است، برای تغذیه فرزندانشان چشم‌پوشی کنند تا آنها زنده بمانند.
-‌ زایمان زنان غزه بدون کمک‌های پزشکی-بهداشتی انجام می‌شود.
-‌ به زنان فلسطینی در زندان‌های اسرائیل تعرض جنسی می‌شود.
در گزارش نهاد زنان سازمان ملل متحد، این نکته نیز اضافه شده است که زنان جهان برای نجات مردم غزه به ویژه زنان و کودکان، خواهان کمک‌های فوری و برقراری آتش‌بس فوری در غزه هستند.
درباره این آمار شرم‌آور که قساوت بی‌نظیر و جنایت و درنده‌خوئی صهیونیست‌ها را نشان می‌دهد، آنچه بسیار قابل تامل است حمایت بی‌چون و چرای دولت آمریکا و دولت انگلیس از رژیم صهیونیستی است. از اینهم شرم‌آورتر، ارسال سلاح و کمک‌های مالی توسط این دو دولت و بعضی دولت‌های دیگر اروپائی برای صهیونیست‌هاست. بی‌شرمی سران این چند دولت به ویژه آمریکا و انگلیس بقدری زیاد است که معتقدند علاوه بر خودشان، دیگران هم باید از رژیم صهیونیستی حمایت کنند و هیچکس حق ندارد در برابر جنایات این رژیم بایستد! آنها در نهایت وقاحت به یمن به خاطر حمایتش از مردم مظلوم غزه حمله نظامی می‌کنند و این حمله را حق مشروع خود می‌دانند. انصارالله یمن با تکیه بر منطق انسانی لزوم حمایت از مردم غزه که در سرزمین خود زیر بمباران‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار دارند، مانع عبور کشتی‌های اسرائیلی و آن دسته از کشتی‌هائی که حامل کالاهائی برای اسرائیل هستند می‌شوند. آنها با صراحت اعلام کرده‌اند تا زمانی که جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه ادامه داشته باشد این ممانعت را ادامه خواهند داد، کاری که خواست تمام ملت‌ها در سراسر جهان است بطوری که مدت‌هاست با تظاهرات و تجمعات مکرر خود خواستار توقف جنایات رژیم صهیونیستی می‌شوند و حمایت خود از مردم غزه را اعلام می‌کنند.
این اقدام ملت‌ها و تعدادی از دولت‌ها که جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و حتی روابط خود با این رژیم را قطع کرده‌اند، قبل از هر چیز اعلام حمایت از زنان و کودکان غزه است که در تاسفبارترین وضعیت قرار دارند. این وضعیت اسفبار، جنبه دیگری هم دارد و آن اینست که به روشنی نشان می‌دهد ادعای حمایت آمریکا و سایر دولت‌های غربی از زنان، صرفاً یک شعار توخالی است و سران این کشورها هیچ اعتقادی به حقوق زنان و کودکان ندارند. آنها اگر ذره‌ای در ادعاهایشان صادق باشند، نباید اجازه بدهند صهیونیست‌ها ده‌ها هزار زن و کودک را به شهادت برسانند و در حالی که جائی برای پناه بردن ندارند با سیاست رذیلانه گرسنگی دادن درصدد کشتار جمعی آنان برآیند. صحنه‌های جان دادن کودکان در برابر چشمان مادرانشان و صحنه‌های قتل زنان در حالی که کودکانشان را در آغوش دارند یا باردار هستند، وجدان عمومی جهانیان را بشدت تکان داده است. هرچند این جنایات را تاریخ در پرونده صهیونیست‌ها ثبت می‌کند ولی سوال مهم امروز اینست که مجامع بین‌المللی و سران کشورها چرا برای متوقف ساختن جنایات صهیونیست‌ها اقدام عملی نمی‌کنند؟

  تعداد بازديدها: 127
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=99289
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.